چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۱
برگزاری 5 جشنواره فرهنگی و هنری بسیج در زنجان

زنجان- رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان گفت: از ابتدای امسال تاکنون فراخوان 5 جشنواره فرهنگی و هنری بسیج منتشر شده و در مرحله دریافت آثار است.

ابراهیم رستمخانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: در راستای گردآوری آثار منتشر شده در حوزه پایگاه‌های بسیج فراخوان داد.

وی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این جشنواره هویت‌بخشی به پایگاه‌های بسیج است، اضافه کرد: در همین راستا جشنواره مردمی در چند بخش برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان گفت: این جشنواره در بخش‌های فرهنگی هنری شامل هنرهای تجسمی، پویانمایی، هنرهای تصویری و نمایشی، سرود و موسیقی، شعر و ادبیات، مکتوبات در حوزه پایگاه‌های بسیج و ارائه طرح‌های نو و خلاقانه در حوزه فعالیت پایگاه‌های بسیج برگزار می‌شود.

رستمخانی ادامه داد: آخرین مهلت ارسال به این جشنواره تا پایان مهر است و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه تحویل دهند.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال چند جشنواره فرهنگی و هنری توسط سازمان بسیج هنرمندان اجرایی شده است، اضافه کرد: پنجمین کنگره سراسری شعر بسیج، یازدهمین جایزه داستان کوتاه ادب، پنجمین جشنواره فیلم بسیج و چهاردهمین جشنواره تئاتر از دیگر برنامه‌های اجرایی توسط این سازمان است.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان گفت: در جشنواره‌های ادبی آثار ارسالی در قالب کتابچه چاپ و در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد.
 

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حامد رضا حائری IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
    با سلام یک اثر موسیقی باکلام خوندم با موضوع ایثار و شهادت رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و شهادت سردارحاج قاسم سلیمانی نام اثر سردار بی غرور

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها