شنبه ۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰
برگزاری نشست‌های ادبی کتابخانه سهروردی زنجان در بستر فضای مجازی

زنجان- معاون اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان گفت: به منظور استفاده بهتر علاقه‌مندان علاوه بر برگزاری حضوری نشست‌های ادبی، این جلسات در بستر فضای مجازی نیز پخش می‌شود.

حسین رحمانی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: کلاس شاهنامه‌خوانی به میزبانی دو کتابخانه زنجان با مربیگری یاسمن رحیمی نیکو که از کتابداران زنجانی است، در حال برگزاری است.

وی تصریح کرد: آشنایی با وزن و ریتم اشعار، آشنایی با شخصیت‌های شاهنامه و بیان مسائل آموزشی شعرگویی ویژه سنین کودک و نوجوان از مسائل آموزشی در این دوره‌هاست.

معاون اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان همچنین از برگزاری هفتگی جلسات و نشست‌های ادبی در کتابخانه سهروردی خبر داد و گفت: با توجه به استقبالی که علاقه‌مندان دارند، این نشست‌ها به صورت مجازی در اسکای روم و همچنین حضوری برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برای بهره‌مندی بیشتر اعضا و شرکت کنندگان فایل صوتی جلسات در کانال سلسله نشست‌های ادبی قرار داده می‌شود.

رحمانی‌زاده با بیان اینکه با استمرار جلسات ادبی موجب حضور هرچه بیشتر علاقه‌مندان شده است، اضافه کرد: خوشبختانه نشست‌های ادبی یکی از پررونق‌ترین برنامه‌های اداره کل است.

سلسله نشست‌های شرح بی نهایت (شرح غزلیات حافظ)، حکایت پرواز (شرح منطق الطیر عطار) و حکایت نی (شرح قصه‌های مثنوی)  از جمله نشست‌های ادبی است که توسط اداره کل کتابخانه‌های عمومی برگزار می‌شود.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها