جمعه ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۹
دوران دفاع مقدس الگوی خدمت مسئولان به مردم باشد

لرستان - جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: امروز هر شخصی مسئولیتی را برعهده دارد باید ضمنِ خدمت بی‌منت به مردم، مانند دوران دفاع مقدس در خدمت به مردم و دفاع از انقلاب اسلامی نباید کوتاهی کند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در خرم آباد، سردار روح الله نوری روز جمعه در حاشیه بازدید از باغ موزه دفاع مقدس لرستان در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه عملیات ساخت این موزه نباید طول می‌کشید، بیان کرد: به دلیل اینکه بهره‌برداری از این موزه یکی از مطالبات مردم است و نباید انتظار بکشند سردار کارگر پشیبانی لازم را برای این مسئله خواهند داشت.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه با قدردانی از دست اندرکاران ساخت موزه و تحسین  طراحی باغ موزه دفاع مقدس لرستان، افزود: دلیل جمع‌آوری خاطرات گذشته رزمندگان، این است که آنها جانانه جنگیدند و اعتقاد راسخ آنان به امام خمینی(ره)، دفاع از انقلاب و انگیزه، تعصب، غیرت و مردانگی مثال‌زدنی آنان بود. 

سردار نوری با تاکید بر اینکه مسئولان باید از دفاع مقدس درس بگیرند، بیان کرد: این نوع تفکر و نحوه حضور رزمندگان برای دفاع از کشور، بدون هیچ ادوات و لباس نظامی، با دست خالی دنبال تنبیه متجاوز بودند و به لطف خدا ملت سربلند شد و دشمن شکست خورد. 

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه افزود: امروز هر شخصی مسئولیتی را برعهده دارد باید ضمنِ خدمت بی‌منت به مردم، مانند دوران دفاع مقدس، علی‌رغم وجود کم و کسری‌هایی که وجود دارد در خدمت به مردم و دفاع از انقلاب اسلامی نباید کوتاهی کند چرا که همه مشکلات کشور مربوط به تحریم‌ها نیست، بخشی از مشکلات نیز مربوط به کم‌کاری مسئولان است.

سردار نوری با تاکید بر اینکه با وجود توطئه و ترفندهایی که دشمن علیه نظام به کار گرفته برای استقلال و سربلندی انقلاب در هر پستی که هستیم باید شبانه‌روزی تلاش کنیم افزود: دشمن هرگز از مواضع خود کوتاه نمی‌آید و به دنبال بی‌ثباتی در کشور است اما همه باید برای مردم تبیین کنیم و دشمن، منافقان، سلطنت‌طلبان و تجزیه‌طلبان را به آنها بشناسانیم در غیر این صورت کوتاهی کرده‌ایم.
 
 
به گزارش ایبنا، احداث باغ‌ موزه دفاع مقدس لرستان از سال ۸۶ آغاز شد و کارهای مطالعاتی آن سال ۱۳۸۷ به پایان رسید و عملیات اجرایی سال ۸۹ در زمینی به مساحت ۶ هزار مترمربع واقع در تپه شهدای گمنام خرم‌آباد آغاز شد و اکنون 99 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و آماده بهره‌برداری است. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها