پنجشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۶
رونمایی از کتاب «اسیر آلواتان» و پنج کتاب صوتی جدید

همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس و در آستانه هفته وحدت، این انتشارات از «کتاب اسیر آلواتان» تازه‌ترین کتاب نشر و «پنج کتاب صوتی» جدید خود رونمایی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، برنامه چراغ روشن با حضور مسئولان فرهنگی کشور و مهمانانی از خطه عزیز کردستان برگزار می‌شود.

این برنامه شامل دو بخش است؛ بخش اول، رونمایی از پنج کتاب صوتی «ماه بالانشین»، زندگی شهید حجت الاسلام عباس شیرازی به قلم راضیه تجار و گویندگی مریم همتی؛ «لابه‌لای درختان بلوط»، زندگینامه دانشمند شهید داریوش رضایی‌نژاد به قلم مهدیه عین‌الهی و گویندگی تینا میرکریمی؛ «جلد22 از مجموعه یادگاران» زندگی دانشمند شهید مصطفی احمدی‌روشن به قلم مرتضی قاضی و گویندگی مهیار ستاری - تینا میرکریمی؛ «به رنگ خاک»، مجموعه خاطرات شهید سید محمدحسین علم الهدی به قلم افروز مهدیان و گویندگی حسن آزادی؛ «دفترچه نیم‌سوخته» به قلم سیده خدیجه مدنی و گویندگی سامان قلیچ‌خانی است.

در بخش دوم این مراسم نیز از «اسیر آلواتان» تازه‌ترین اثر نشر رونمایی خواهد شد.

کتاب «اسیر آلواتان» مجموعه خاطرات شهدا و اسرای در بند کومله و دموکرات از زبان شاهدان عینی است که به همت رضا رستمی، نویسنده اهل مریوان به نگارش درآمده و در 208 صفحه وارد بازار نشر شده است.

 مراسم چراغ روشن با آیین رونمایی از تازه های نشر روایت فتح به مناسبت هفته دفاع مقدس و آغاز هفته وحدت سه شنبه 4 مهر 1402 از ساعت 15 تا 17 در بنیاد فرهنگی روایت فتح برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها