یکشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۱
300 نفر در مسابقات قرآنی مدها متان شرکت کردند

زنجان- مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان زنجان گفت: در مرحله استانی مسابقات قرآنی مدها متان 300 نفر شرکت کردند.

محسن اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان، اظهار کرد: شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدها متان در مرحله استانی به میزبانی کانون‌های مساجد برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه مسابقات قرآنی مدها متان هر سال با هدف هدف شناسایی، پرورش و تربیت استعدادهای قرآنی نسل جوان جامعه برگزار می‌شود، اضافه کرد: این مسابقات در دو رده سنی ۷ تا ۱۶ سال و ۱۷ تا ۳۰ سال برگزار می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان زنجان با اشاره به اینکه بر اساس آمار 300 نفر در این مسابقات شرکت کرده بودند، افزود: داوری این مسابقات در بخش برادران توسط کاظم نصیری، رسول حبشی و سعید امانلو و در بخش خواهران توسط نرگس آمری و رقیه مرادلو انجام شد.

اسلامی با بیان اینکه شانزدهمین دوره از این مسابقات در رشته‎های قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، مفاهیم، اذان، قرائت ترتیل، حفظ کل، مکبری، قرائت نماز برگزار شد، اضافه کرد: با رای داوران 33 نفر از شرکت کنندگان به مرحله کشوری راه یافتند.

وی اضافه کرد: وظیفه اصلی این مسابقات ترویج معارف قرآنی در جامعه به ‌ویژه بین نوجوانان و جوانان است، چرا که مسجد را به‌ عنوان اصلی‌ترین پایگاه فعالیت دینی قرار داده و نقطه‌گذاری که انجام شده کاملا درست است.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها