شنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹
بیش از 80 اثر به دبیرخانه جایزه کتاب سال استان بوشهر ارسال شد/ برگزاری اختتامیه در آبان ماه

بوشهر- معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر از ارسال بیش از 80 اثر تاکنون به دبیرخانه جایزه انتخاب کتاب سال استان خبر داد.

وحید حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایرنا) در بوشهر در تشریح برنامه سومین جایزه انتخاب کتاب سال گفت: جایزه انتخاب کتاب سال استان در سال 1402 دوسالانه برگزار می‌شود که سومین دوره این برنامه در سه بخش اصلی در همه رده‌های موضوعی، بخش جنبی با موضوعات طراحی جلد، تصویرسازی و خلاقیت و بخش ویژه در ارتباط با فرهنگ و هویت بوشهر برنامه‌ریزی شده‌است.

وی با بیان اینکه فراخوان این جایزه در تاریخ 10 مرداد منتشر شد، افزود: شناسایی و معرفی کتاب‌های شاخص استان، حمایت از نویسندگان و مولفان و ترویج فرهنگ کتاب و تشویق و ترغیب جامعه به حوزه کتاب از اهداف برگزاری جایزه انتخاب کتاب سال استان است.

حیدری بیان کرد: از انتشار فراخوان تاکنون بیش از 80 اثر به دبیرخانه ارسال‌شده که بیشترین آمار دریافت آثار در بخش اصلی است.

وی بیان کرد: بر اساس آیین‌نامه جایزه کتاب سال داوری این انتخاب در چند مرحله از سوی گروه هیئت داوران انجام می‌شود و آثاری که امتیاز 70  از 100 را کسب کنند، مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و به مرحله نهایی راه می‌یابند.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر یادآور شد: آیین اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان سومین دوره جایزه انتخاب کتاب سال استان با حضور مسئولان استانی آبان سال جاری برگزار خواهد شد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها