دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۵
میز کتاب عاشورایی در موکب تشکل‌های فرهنگی و هنری در گرگان برپا شد

گلستان- هم‌زمان با برپایی مواکب دلدادگی حسینی در شهرستان گرگان، میز کتاب عاشورایی در موکب تشکل‌های فرهنگی و هنری، پذیرای ارادتمندان به ساحت سیدالشهدا (ع) است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در گرگان، برای سومین سال متوالی و به همت و همکاری جمعی از تشکل‌ها و نهادهای مردم‌نهاد، فعالیت بیش از یک‌صد موکب در خیابان اربعین شهرستان گرگان با عنوان «دلدادگان حسینی» آغازشده و تا 15 شهریورماه از ساعت 18 تا 22 پذیرای عموم ارادتمندان به سیدالشهدا (ع) و یاران باوفایش است.

در همین راستا و با همکاری و همدلی تشکل‌های فرهنگی و هنری و قرآنی موکبی برپاشده است و هر شب با اجرای برنامه‌های متنوع و متعددی همچون فعالیت‌های ترویجی و تبلیغی قرآنی و عفاف و حجاب، کتابت عاشورایی، تعزیه و پخش فیلم، عکس عاشورایی، کارگاه نقاشی و نمایشگاه کتاب موضوعی به بازدیدکنندگان خدمت‌رسانی می‌کنند.



در این غرفه، میز کتاب عاشورایی ویژه گروه‌های سنی مختلف با محوریت کودکان و نوجوانان، شعر و داستان، تحلیلی و ترویجی عاشورایی برپاشده و هر شب ضمن معرفی کتابی موضوعی، با اهدای کتاب از فعالان عرصه فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی قدردانی می‌شود.

به گزارش ایبنا، خیابان اربعین در شهرستان گرگان، در انتهای خیابان شهید رجایی (کانون طه) واقع‌شده است و درمواکب در کنار خدمات فرهنگی و هنری و رسانه‌ای، موکب‌هایی نیز خدماتی چون پذیرایی، مشاوره پزشکی و روانشناسی ارائه می‌دهند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها