دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲
پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و دکترا با موضوع دفاع مقدس در کردستان حمایت می‌شوند

کردستان - مدیر پژوهش، ادبیات و تاریخ دفاع مقدس کردستان از اعلام فراخوان حمایت مادی و معنوی از پایان نامه‌های کارشناسی ارشد و دکترا با موضوع دفاع مقدس خبر داد.

سرگرد معین پرویزی با اشاره به حمایت از پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و دکترا با موضوع دفاع مقدس در کردستان به خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در سنندج اظهار کرد:  اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان با هدف بهره‌مندی از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های علمی دانشگاه‌ها و مراکز علمی و پژوهشی با رویکرد ترویج ارزش‌های دوران دفاع مقدس از پاین‌نامه‌ها و رساله‌های دانشجویی با موضوع دفاع مقدس و مقاومت در کلیه رشته‌ها حمایت ‌می‌کند.

وی با اشاره به نحوه حمایتی از پایان‌نامه‌ها عنوان کرد: این حمایت‌های مالی و معنوی شامل معرفی استاد مشاور، چاپ و انتشار پایان‌نامه‌ها به صورت کتاب و...، ارائه موضوعات دفاع مقدس در مقطع دکتری و کارشناسی ارشد، بررسی و در صورت نیاز اصلاح تحقیق (پروپوزال) توسط اساتید دفاع مقدس می‌شود.

مدیر پژوهش، ادبیات و تاریخ دفاع مقدس کردستان، همچنین معرفی اساتید صاحب نظر برای کسب اطلاعات در راستای تسهیل روند پژوهش، استفاده از ظرفیت کتابخانه تخصصی دفاع مقدس این اداره کل برای دانشجویان و محققان و حمایت مادی از رساله‌ها و پایان‌نامه‌های برتر را از دیگر بخش‌های حمایتی اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان برشمرد.

پرویزی، از اعلام فراخوان طرح‌های کسر از خدمت سربازی ویژه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا نیز خبر داد و گفت: دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا متناسب با کیفیت طرح و منطبق با اولویت های پژوهشی با موضوع دفاع مقدس از کسر خدمت سربازی بهره‌مند می‌شوند.

وی به رشته‌های مورد پذیرش این طرح اشاره کرد و افزود: رشته‌های مترجمی زبان‌های عربی، انگلیسی فرانسه، روسی و آلمانی، تاریخ، زبان و ادبیات فارسی، معماری، هنرهای نمایشی و سینما، هنرهای تصویری و طراحی، علوم قرآن و حدیث، فقه و حقوق، علوم سیاسی، روانشناسی، جامعه‌شناسی، فلسفه و الهیات، جغرافیا، صنعت، برنامه‌ریزی درسی، مدیریت، مدیریت آموزشی، انرژی و مهندسی کامپیوتر مشمول این طرح می‌شوند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به مدیریت تحقیقات، پژوهش و آموزش اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان مراجعه کنند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها