یکشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۵
ارسال ۲۴۰ اثر به دهمین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های لرستان

لرستان - معاون فرهنگی، مطبوعات و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان از ارسال ۲۴۰ اثر به دهمین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خرم‌آباد، اعظم روانشاد عصر شنبه در جمع خبرنگاران از ارسال ۲۴۰ اثر به دهمین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های استان لرستان خبر داد.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: از مجموع ۲۴۰ اثر ارسالی به این جشنواره ۶ اثر در قالب خبر، ۶۶ گزارش، ۱۱ گزارش تصویری و عکس، ۱۹ مصاحبه، ۶۵ یادداشت و سرمقاله و ۳۸ تیتر به این دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.
 
وی ادامه داد: ۱۸ اثر طنز و کاریکاتور، ۱۵  طراحی و صفحه‌آرایی و ۲ کلیپ نیز به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.
 
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به اینکه ارزیابی اولیه آثار ارسال شده در دست اقدام است، بیان کرد: این آثار بعد از داوری اولیه از سوی داوران مطرح کشوری، مورد ارزیابی نهایی قرار می‌گیرند.
 
روانشاد گفت: آثار ارسال شده در همه بخش‌ها با رعایت استاندارهای لازم به داوری سپرده می‌شود و روند داوری آثار نیز امروز شروع می‌شود.
 
روانشاد با اشاره به اینکا آیین اختتامیه این جشنواره مهرماه سال جاری برگزار می‌شود، بیان کرد: برنامه‌های جانبی این جشنواره نیز متعاقبا اعلام می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها