پنجشنبه ۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹
روایت‌گری و بازخوانی «امیر خط شکن» در پیاده‌روی اربعین انجام می‌شود

قم- با همکاری اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم و مجتمع آموزشی فرهنگ، دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه فرهنگ، به نیابت از شهید مصطفی کلهری، به زیارت امام حسین (ع) می‌روند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در قم، پویش کتابخوانی، از کتاب زندگینامه شهید مصطفی کلهری با عنوان «امیر خط شکن» نوشته سیدمحمدرضا مصطفوی همزمان با رونمایی از کتاب در کتابخانه مرکزی قم آغاز شد.

در همین راستا و با همکاری اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم و مجتمع آموزشی فرهنگ، دانش آموزان دبیرستان دخترانه فرهنگ، به نیابت از شهید مصطفی کلهری فرمانده گردان سیدالشهدا لشکر 17 امام علی‌بن‌ابی‌طالب(ع)، به زیارت امام حسین (علیه السلام) می‌روند.

همچنین با هدف بازخوانی، روایت‌گری و بیعت با شهدا، نشست‌های جمع‌خوانی و معرفی کتاب «امیر خط شکن» توسط دانش‌آموزان این مجتمع آموزشی و زائران اربعین حسینی برگزار خواهد شد.

کتاب حاضر مروری بر زندگی سراسر حماسه و دلاوری‌های فرمانده گردان سیدالشهداء، لشکر علی‌ابن‌ابیطالب استان قم، سردار شهید مصطفی کلهری در سال‌های دفاع مقدس است. این اثر حاصل تلاش دوستان، خانواده و همرزمان آن شهید است که با ارائه اسناد و مدارک، بیان خاطره و ناگفته‌هایی زندگی آن شهید، به چاپ رسیده است.

نسخه بریل این کتاب برای استفاده نابینایان از سوی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها