پنجشنبه ۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲
١٠٠٠ جلد کتاب در سروستان اهدا شد

فارس-رئیس کتابخانه‌های عمومی سروستان از اهدای بیش از یک‌هزار جلد کتاب و نشریه از سوی یک خانواده نیک اندیش به کتابخانه عمومی علامه طباطبایی سروستان در جریان اولین جشنواره مردمی نذرکتاب خبر داد.

راحله شبان سروستانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در سروستان، عنوان کرد: زهرا السادات راکبیان، فعال فرهنگی، عضو سابق شورای اسلامی شهر سروستان، بازنشسته اداره بهزیستی و یکی از اولین افرادی که مهد کودک را در سروستان به شکل مدرن دایر و مدیریت کرد، همراه با همسر و فرزندان شان به اولین جشنواره مردمی نذر کتاب پیوستند و در اقدامی شایسته بیش از هزار نسخه از کتاب‌های کتابخانه شخصی خود را به کتابخانه سروستان اهدا کردند.
 

وی افزود: روزبه کمالی ، فرزند این خیر  از فعالان فرهنگی و هنری دهه هفتاد و هشتاد سروستان، با اهدای بخش زیادی از کتاب‌های کتابخانه شخصی خود  در موضوعات متنوع ادبیات، تاریخ، هنر نمایش، مدیریت، حسابداری، مهندسی، بار دیگر در اعتلای فرهنگ این شهر و دیار نام خود را ماندگار کرد.
 
به گفته شبان سروستانی، جشنواره مردمی نذر کتاب با شعار به کتابهایت بال بده از ۲۰ مرداد آغاز شده است که از روزهای ابتدایی سروستانی ها با استقبال از این جشنواره،  بیش از ۲۰۰۰ نسخه کتاب به سه کتابخانه عمومی علامه طباطبایی سروستان، شهدای مهارلو و شهیدان رضایی کوهنجان اهدا کردند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها