چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۱
نمایشگاه کتاب در شاهرود برپا شد

شاهرود- رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود از برپایی نمایشگاه کتاب در مجموعه این اداره خبر داد و گفت: سه هزار عنوان کتاب در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.

محمد تقی یزدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در شاهرود، از برپایی نمایشگاه کتاب در شاهرود خبر داد و ابراز کرد: نمایشگاه کتابی در داخل مجموعه اداره ارشاد اسلامی شاهرود برپا و سه هزار عنوان کتاب در آن عرضه شده است.

وی با بیان اینکه ۱۵ هزار جلد کتاب در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است، تاکید کرد: این نمایشگاه تا ۱۳ خردادماه همه روزه به روی علاقه‌مندان گشوده است.

رئیس اداره ارشاد اسلامی شاهرود با بیان اینکه همزمان با نمایشگاه تهران تلاش می کنیم تا ما نیز سهم کوچکی از این موج فرهنگی ایجاد شده در جامعه داشته باشیم، تاکید کرد: چند سالی است که این نمایشگاه در مجموعه ارشاد اسلامی شاهرود برپا و مورد استقبال مردم قرار می گیرد.

یزدی با بیان اینکه این نمایشگاه بین ۱۰ تا ۵۰ درصد تخفیف برای مراجعه کنندگان در نظر گرفته است، تاکید کرد: در واقع هدف این نمایشگاه بیشتر ترغیب مردم به کتابخوانی در ایامی محسوب می شود که موج فرهنگی و رسانه‌ای خوبی در راستای تقویت فرهنگ مطالعه ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه بخشی از این نمایشگاه به کتاب کودک اختصاص دارد، ابراز کرد: تاریخی، رمان و داستان، روانشناسی، حقوق و هنر و … در زمره موضوعات دیگری است که کتاب های آن در این نمایشگاه به نمایش گذارده شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها