یکشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸
مشارکت 5 کانون مساجد کردستان در برپایی موکب اربعین حسینی

کردستان - مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان از مشارکت پنج کانون مساجد استان در برپایی موکب همزمان با اربعین حسینی در مرز باشماق و کشور عراق خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب (ایبنا) در سنندج بهزاد کیامهر شنبه در جمع اصحاب رسانه استان اظهار کرد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور همگام با سایر دستگاه‌ها خدمت رسان همزمان با حرکت زوار در اربعین حسینی اقدام به برپایی موکب در مسیر زوار کربلا می‌کند.

وی با اشاره به مشارکت پنج کانون فرهنگی هنری مساجد استان در برپایی موکب همزمان با اربعین حسینی گفت: کانون‌های گل نرگس روستای جیران بیجار، انصارالحسین و نور شهرستان کامیاران، شهيد مطهري و امام رضا(ع) شهر سریش آباد قروه از امروز در مرز باشماق مریوان و کشور عراق آماده پذیرایی از زوار حسینی هستند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان با تاکید بر نقش مساجد در انتقال مفاهیم و پیام معنوی پیاده‌روی اربعین اضافه کرد: پذیرایی از زوار، اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری، برگزاری مسابقات فرهنگی و از جمله فعالیت موکب های کانون‌های مساجد استان است.
کیامهر افزود: این موکب‌ها از چند روز گذشته فعالیت خود را از آغاز کرده و تا پایان روز اربعین میزبان زائران خواهند بود و بیش از یکصد نفر از اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در این موکب ها خدمت رسانی می‌کنند.

وی یادآوری کرد: کانون‌های فرهنگی هنری ظرفیت قابل توجه و تاثیرگذار مردمی هستند که به صورت خودجوش در مناسبت‌های ملی مذهبی فعالیت می‌کنند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها