پنجشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷
حوزه کتاب‌‌های درسی در سند تحول بنیادین وضعیت خوبی دارد

لرستان - وزیر آموزش و پرورش گفت: در حوزه کتاب‌‌های درسی در سند تحول بنیادین وضعیت خوبی داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خرم‌آباد، رضامراد صحرایی صبح پنج‌شنبه در آئین افتتاح زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی ولیعصر (عج) طرح شهید سردار سلیمانی این شهرستان گفت: طرح شهید سلیمانی از جمله طرح‌های تحولی جدید آموزش و پرورش است که در آن ۲۱۰۰ طرح ورزشی شامل زمین چمن درون مدرسه‌ای، ورزش‌های سنتی و دیگر فعالیت‌های ورزشی در دستور کار گرفته است که این طرح‌ها در سال جاری به اتمام خواهند رسید.
 
وزیر آموزش و پرورش درباره میزان تحقق سند تحول بنیادی در زمینه کتاب‌های درسی به خبرنگار ایبنا گفت: کتاب‌های درسی یک بخش سند تحول بنیادین است که در این حوزه وضعیت خوبی داریم. 
 
صحرایی با بیان اینکه در بخش‌های دیگر سند تحول مانند تربیت معلم، بخش‌های فناورانه، فضا و تجهیزات، تربیت ۶ ساعته مقداری عقب هستیم افزود: دولت سیزدهم اهتمام دارد که در سند تحول، تحول ایجاد کند. 
 
صحرایی مهم‌ترین برنامه این وزارتخانه در هفته دولت را افتتاح ۱۰ هزار کلاس درس در قالب ۲ هزار پروژه عمرانی عنوان و افزود: این مدارس با حضور رئیس جمهور به بهره‌برداری خواهند رسید.

به گزارش ایبنا،  افتتاح و بازدید چند طرح آموزشی، برگزاری شورای آموزش و پرورش و سفر به شهرستان نورآباد از برنامه‌های سفر ۲ روزه صحرایی به لرستان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها