دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲
مرحله شهرستانی مسابقات قرآن اوقاف در کرمان برگزار شد

کرمان-رئیس اداره قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان از برگزاری مرحله شهرستانی چهل‌و‌ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن در کرمان خبر داد و گفت: این مسابقات در دو بخش آوایی و معارفی برگزار شد و منتخبین هر رشته در مرحله استانی به رقابت می‌پردازند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در کرمان، مختار یعقوبی، از برگزاری مرحله شهرستانی چهل‌و‌ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن در کرمان خبر داد و گفت: این مسابقات در دو بخش رشته‌های آوایی و معارفی همزمان با سراسر کشور در حال برگزاری است.

رئیس اداره قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان با بیان اینکه مسابقات بخش آوایی تیرماه امسال برگزار شد و امروز نیز مسابقات رشته‌های معارفی برگزار می‌شود، اظهار کرد: رشته‌های بخش معارفی مسابقات شامل ۴ رشته معارف قرآن، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه و همچنین ترجمه سوره یاسین و الرحمن است.

یعقوبی تصریح کرد: مجموع کل ثبت نامی‌ها در رشته معارفی در استان کرمان ۸۹۰ نفر بود که در ۱۶ حوزه امتحانی به رقابت پرداختند. بیشترین تعداد شرکت کنندگان این رشته‌ها از شهر کرمان و شهداد بودند که نفرات اول تا سوم هر رشته توسط ادارات اوقاف شهرستان‌ها تجلیل شده و منتخبین به مرحله استانی چهل‌و‌ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف راه پیدا می‌کنند.

رئیس اداره قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در پایان از برگزاری مرحله استانی بخش آوایی مسابقات قرآنی در ۲۱ و ۲۲ شهریورماه امسال خبر داد و گفت: منتخبین مرحله شهرستانی بخش معارفی نیز مهرماه امسال در مرحله استانی به رقابت می‌پردازد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها