یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۷
سه‌گانه «دروازه مردگان» صوتی شد

نسخه صوتی سه‌گانه «دروازه مردگان» از سوی مؤسسه سماوا وارد بازار کتاب شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، سه‌گانه متفاوت و خواندنی «دروازه مردگان» در سه جلد «قبرستان عمودی»، «شب خندق» و «چاه تاریکی» به قلم حمیدرضا شاه‌آبادی با گویندگی حسن همایی، پیمان طالبی و پدرام شهرآبادی از سوی مؤسسه سماوا صوتی شد.

جلد اول این مجموعه با عنوان «قبرستان عمودی» داستان زندگی پسری به نام رضاقلی را روایت می‌کند که در دوران سلطنت شاهان قاجاری زندگی می‌کند. در زمان امروز زندگی‌نامه خودنوشت رضاقلی به دست نوجوانی کنجکاو به نام مجید می‌افتد. حسن همایی و پدرام شهرآبادی گویندگان این جلد هستند. «قبرستان عمودی» در مدت زمان هفت ساعت و ۱۱ دقیقه و ۴۰ ثانیه تهیه شده است.

جلد دوم این مجموعه با عنوان «شب خندق» مانند جلد اول مجموعه، بافته‌ای مرکب از زمان حال و گذشته است. دو خط روایی درهم‌تنیده در طول داستان در جریان است و هر دو راوی پسران نوجوان و کنجکاوی هستند که داستان زندگی خود را برای مخاطب بازگو می‌کنند. از حیث تقویم و زمان وقوع حوادث، چیزی حدود صد سال فاصله میان آنهاست؛ اما رخدادی که یکی از وقایع اصلی داستان در جلد اول مجموعه به شمار می‌رود، زندگی این دو نوجوان، رضاقلی و مجید را به هم گره زده است. حسن همایی و پدرام شهرآبادی گویندگان جلد دوم هستند. شب خندق در مدت زمان هفت ساعت  ۴۹ دقیقه و ۵۹ ثانیه آماده شده است.

جلد سوم مجموعه با عنوان «چاه تاریکی» سومین و آخرین قسمت مجموعه داستان تاریخی و ترسناک است. «چاه تاریکی» ماجرای دو پسر نوجوان را روایت می‌کند که زندگی آنها با وجود یک قرن فاصله، در نقطه‌ای وهم‌آلود و سؤال‌برانگیز با یکدیگر تلاقی می‌کند. وقایع این سه‌گانه، پای مجید را در جست‌وجوی حقیقتِ زندگی رضاقلی به جاهای عجیب و موقعیت‌های دلهره‌آوری باز می‌کند. حسن همایی، پیمان طالبی و پدرام شهرآبادی روایتگر جلد سوم هستند. مدت زمان قبرستان عمودی هفت ساعت و ۲۹ دقیقه و ۲۶ ثانیه است.

نسخه صوتی این سه‌گانه جذاب در نرم‌افزارهای کاربردی طاقچه، فیدیبو و کتابراه در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها