شنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۷
شماره هشتم مجله «هوپا» منتشر شد

شماره هشتم مجله «هوپا» با مطالبی متنوع در دسته‌بندی‌های طنز و کارآگاهی تا علمی‌تخیلی و روان‌شناسانه و ورزشی و هنری برای مخاطب ۸-۱۴ سال منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، در شماره هشتم مجله «هوپا»، پرونده خرابکاری‌های «آقای پلانکتون» در کارتون باب‌اسفنجی بررسی شده است، درباره «گابلین‌ها» که خودشان را در بازی‌های گوشی همراه و فیلم‌ها جا کرده‌اند، می‌خوانیم، چند صفحه از کتاب «آلیس در سرزمین عجایب» را ورق می‌زنیم. قسمت سوم کمیک‌استریپ «هیمیا» را می‌خوانیم تا بفهمیم پسر خوش‌تیپ عجیبی که وارد داستان شده چه قصدی دارد، در آشپزخانه هودی، یک‌چیزی شبیه «بستنی» درست می‌کنیم که بستنی نیست! با فرشید مثقالی، تصویرگر خلاق «ماهی‌ سیاه کوچولو» آشنا می‌شویم، هنر عجیب «کادوپیچ‌کردن همه‌چیز حتی ساختمان‌ها» را می‌شناسیم، به هیولاگرام سر می‌زنیم و کپشن یک هیولای کنجکاو به اسم «گرملین» را می‌خوانیم، با یک «میزگرد» پر از جُک و شوخی روبه‌رو می‌شویم، با ورزش باحال «قایق‌رانی با کدو» آشنا می‌شویم و یک عالم مطلب جذاب و خواندنی دیگر... .
 
مطالب این مجله دسته‌بندی‌های متنوعی دارد؛ از طنز و کارآگاهی گرفته تا علمی‌تخیلی و روان‌شناسانه و ورزشی و هنری که همه این‌ها را نویسندگان این مجله برای گروه سنی ۸-۱۴ سال تدارک دیده و نوشته‌اند.
شماره هشتم مجله «هوپا» را انتشارات هوپا در ۹۶ صفحه به بهای ۱۱۰ هزار تومان منتشر کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها