چهارشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۹
مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان ساخته می‌شود/ حمایت از حوزه نشر

سمنان- جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور از ساخت ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان در آینده نزدیک خبر داد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران( ایبنا) در سمنان، امیر سرتیپ نبی سهرابی در خاتمه سفر خود به سمنان در جمع خبرنگاران به میزبانی پارک موزه دفاع مقدس از ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان خبر داد و بیان کرد: حمایت از تولیدات حوزه نشر دفاع مقدس از کارویژه های این مرکز است. 

وی با بیان اینکه تولید فاخر فرهنگی در حوزه دفاع مقدس در این مرکز حمایت می‌شود، افزود: نوشتن کتاب با استفاده از ظرفیت نویسندگان درباره شهدای استان سمنان در این مرکز حمایت می‌شود. 

جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت را از محورهای اصلی این مرکز دانست و تاکید کرد: جامعه هدف مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان باید دانش آموزان، نوجوانان و جوانان باشند تا بتوانیم به تبیین که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز قرار دارد، دست یابیم. 

سهرابی ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی به ویژه برای نسل آینده‌ساز ایران اسلامی را دیگر کارویژه این مرکز فرهنگی دانست و تاکید کرد: از ظرفیت هنرمندان بومی در این مرکز بهره گیری می‌شود. 

وی هویت فرهنگی و هویت ملی اسلامی را دیگر کارویژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان دانست و تاکید کرد: باید شهدا را به نسل جوان امروز استان شناساند. 

جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور بیان کرد: حمایت از نشر در حوزه دفاع مقدس از جمله اقداماتی است که در استان سمنان باید صورت گیرد چرا که این استان با سه هزار شهید دفاع مقدس، نقش مهمی در دوران فخر و افتخار آفرینی برای کشورمان داشته است.

به گزارش ایبنا سرتیپ سهرابی برای مراسم معرفی مدیرکل جدید بنیاد حفظ آثار استان سمنان به این استان سفر کرده است. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها