چهارشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰

سمنان - مدیرکل ارشاد اسلامی استان سمنان از برگزاری سوگواره مهر محرم برای شانزدهمین سال پیاپی خبر داد و گفت: تولید محتوای دیجیتال در بخش‌های حرفه‌ای و آماتور ستون فقرات این سوگواره است.

فرشید فلاح در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در سمنان، ضمن اشاره به برگزاری سوگواره مهر محرم برای شانزدهمین بار در استان بیان کرد: پوستر سوگواره مهر محرم در نشست شورای فرهنگ عمومی استان در دفتر نماینده ولی فقیه در سمنان رونمایی شد. 

وی با بیان اینکه این سوگواره در واقع به نام و برند استان سمنان در کشور ثبت شده است، افزود: همه ساله شاهد برگزاری این سوگواره و استقبال پرشور هنرمندان از سراسر کشور هستیم. 

مدیرکل ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه سوگواره ملی «مهر محرم» در قالب پویش تولید محتوای دیجیتال  برگزار خواهد شد، ابراز کرد: این سوگواره مانند سنوات قبل در دو سطح حرفه ای و عمومی برگزار خواهد شد. 

فلاح با بیان اینکه فبلم کوتاه یکی از بخش های این سوگواره است، تاکید کرد: فیلم کوتاه مستند، فیلم کوتاه داستانی، نماهنگ از جمله بخش های این سوگواره است همچنین موشن گرافی و انیمیشن نیز در این بخش پذیرش می‌شود. 

وی با بیان اینکه عکس دیگر بخش سوگواره مهر محرم است، گفت: عکاسان در دو بخش تک عکس و مجموعه عکس می توانند آثار خود را دبیرخانه ارسال کنند که البته همه بخش‌ها دارای دو سر فصل کلی شامل حرفه‌ای و عمومی خواهد بود. 

مدیرکل ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه مسئولیت اجتماعی، غیرت دینی، جهاد تبیین، راهپیمایی اربعین حسینی، هیئت های خانگی و روضه های حسینی و ... موضوعات این سوگواره هستند، گفت: به نفرات برتر هر بخش جوایز ارزنده ای داده می شود. 

به گفته فلاح پانزدهم مهر ۱۴۰۲ پایان مهلت ارسال آثار به شانزدهمین دوره این سوگواره ملی تعیین شده و داوطلبان برای شرکت می توانند به وبسایت این سوگواره مراجعه کنند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها