یکشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸
برگزاری ۴۰۰ کلاس اوقات فراغت در کتابخانه‌های عمومی سراسر استان یزد

یزد- مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان یزد با اشاره به پیگیری برنامه‌های فرهنگی گفت: ۴۰۰ کلاس اوقات فراغت در کتابخانه‌های عمومی سراسر استان یزد برگزار می‌شود.

محمدمحسن رفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در یزد، با اشاره به برگزاری نشست‌های تخصصی بررسی فعالیت‌های نهاد کتابخانه‌های استان یزد اظهار داشت: با توجه به اهمیت توجه به کیفیت در کتابخانه‌های سراسر استان، نشست‌های شورای اداری استان یزد به صورت تخصصی برگزار می‌شود.

وی همچنین با اشاره به فعالیت‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی استان یزد گفت: به منظور افزایش کیفیت برنامه‌ها و همچنین جذب جوانان و نوجوانان به امر کتاب و کتابخوانی برنامه‌های مختلفی در حال اجرا است که جشنواره کتابخوانی رضوی، دومین پویش من و قصه‌های باباآذر، برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت تابستانی، دوره‌های کسب‌وکار‌های کوچک و انجام فرایند رف‌خوانی از جمله این برنامه‌ها است.

مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان یزد ادامه داد: همزمان با روز ملی ادبیات کودک و نوجوان دومین دوره پویش «من و قصه‌های بابا آذر» از ۱۸ تیرماه تا ۳۱ شهریور ماه برگزار می‌شود که مراسم معرفی و تجلیل از برگزیدگان در تاریخ ۱۶ مهرماه همزمان با روز جهانی کودک است.

رفیعی ادامه داد: هفتمین رویداد کسب‌وکار در کتابخانه‌های عمومی به میزبانی استان یزد و با حضور دکتر میرعبداللهی معاون برنامه‌ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در روز دهم مردادماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی همچنین ادامه داد: جشنواره کتابخوانی رضوی نیز یکی از جشنواره بسیار خوبی است که در سال‌های گذشته مورد استقبال مردم یزد قرار گرفته است و امسال نیز تا تا مردادماه تمدید شده است که‌ امیدواریم شاهد حضور بیشتر مردم در این رویداد فرهنگی و ادبی باشیم.

رفیعی با اشاره به تعطیلات تابستانی و اوقات فراغت در کتابخانه‌های عمومی استان گفت: ما در کتابخانه‌های عمومی سعی کرده‌ایم تا با برنامه‌های متنوع فرهنگی گامی در جهت ترویج کتاب و کتابخوانی برداریم و بدین منظور نیز تعداد ۴۰۰ کلاس اوقات فراغت را در کتابخانه‌های سراسر استان برنامه‌ریزی کرده‌ایم و در تابستان جاری اجرایی می‌کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط