شنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲
غرفه فرهنگی هنری در مهمانی سه کیلومتری خرم‌آباد برپا شد

لرستان - همزمان با عید غدیر غرفه‌های فرهنگی هنری در مهمانی سه‌ کیلومتری عید غدیر در خرم‌آباد برپا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، در خرم‌آباد همزمان با روز عید سعید غدیر خم ادارات کل کانون پرورش فکری و کتابخانه‌های عمومی لرستان با برپایی غرفه فرهنگی هنری در میهمانی بزرگ عید در خرم‌آباد، میزبان کودکان و‌ نوجوانان بودند.

موکب‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری و اداره کل کتابخانه‌های عمومی لرستان در میهمانی ۳ کیلومتری غدیر  در خرم‌آباد با برپایی ایستگاه نقاشی با موضوع امامت و ولایت و غدیر خم و برپایی نمایشگاهی از آثار برتر نقاشی و سفالگری اعضای مراکز از سراسر استان در معرض دید عموم قرار گرفت.
 
ماکت واقعه غدیر خم در غرفه کانون که ساخته شد که مورد توجه کودکان و نوجوانان بازدید‌کننده و خانواده‌ها قرار گرفت و مربیان با استفاده از این ماکت،  واقعه غدیر خم را تشریح کردند و کتاب قصه غدیر و محصولات فرهنگی به شرکت‌کنندگان در ایستگاه نقاشی اهدا شد.

اجرای سرود سلام فرمانده در موکب کتابخانه‌های عمومی استان و معرفی و ثبت‌نام جشنواره کتابخوانی رضوی نیز مورد استقبال شرکت‌کنندگان قرار گرفت.
 
همزمان با این جشن در دیگر شهرستان‌های استان در روزهای پنج‌شنبه و جمعه، موکب‌های کانون پرورش فکری و اداره کتابخانه‌های استان برپا شدند و فعالیت‌های مختلف را برای کودکان و نوجوانان به اجرا درآمد. 
به گزارش ایبنا، مهمانی سه کیلومتری غدیر در خرم‌آباد روز جمعه ۱۶ تیر از ساعت ۱۶ تا ۲۳ با حضور با شکوه مردم در خیابان شورا برگزار شد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها