سه‌شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۲
برنامه «دستی برای بیعت» در باغ کتاب برگزار می‌شود

جشن عید غدیر همزمان با ششمین سالگرد افتتاح باغ کتاب تهران در این مجموعه علمی و فرهنگی برگزار می‌شود.این جشن با اجرای پرفورمنس رویداد «دستی برای بیعت» در ورودی اصلی این مجموعه آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، جشن عید غدیر همزمان با ششمین سالگرد افتتاح باغ کتاب، پنجشنبه(15 تیرماه) از ساعت 9 تا 21 در این مجموعه علمی و فرهنگی برگزار می‌شود. جشن 6 سالگی باغ کتاب شامل برنامه‌های متنوع برای گروه‌های سنی مختلف از اجرای زنده موسیقی تا مسابقه و اجرای پرفورمنس است.

جشن باغ کتاب با اجرای رویداد «دستی برای بیعت» در ورودی اصلی این مجموعه آغاز می‌شود. این رویداد پرفورمنسی با موضوع غدیر است. در این رویداد یک اثر هنری با با موضوع غدیر با مشارکت مخاطبان باغ کتاب خلق می‌شود.

آتش‌بازی، موسیقی و بازی
بازی‌های محیطی یکی دیگر از بخش‌های جشن باغ کتاب است. این بازی‌ها در سراسر بلوک A باغ کتاب قرار دارند و همه گروه‌های سنی می‌توانند از ساعت 9 تا 21 از آن استفاده کنند. اجرای زنده موسیقی در ورودی اصلی از ساعت 14 تا 15 برگزار و قطعه‌هایی شاد برای مخاطبان اجرا و در ادامه برنامه، آتش بازی بیرون ورودی اصلی باغ کتاب از ساعت 19:30 تا 20 برگزار خواهد شد. همچنین در این روز می‌توانید خاطرات خود را از باغ کتاب در فضای مجازی منتشر کنید و با اشتراک‌گذاری آن‌ها برنده جایزه شوید.

تخفیف 5 تا 35 درصدی
در روز 15 تیرماه مخاطبان باغ کتاب می‌توانند از تخفیف 5 تا 35 درصدی بر روی خدمات و محصولات باغ کتاب تهران بهره‌مند شوند. این بخش‌ها شامل سرگرمی‌ها، کافه رستوران‌ها و خدمات رفاهی باغ کتاب خواهد بود.حضور برای عموم آزاد و رایگان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها