دوشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۲
حرکت قطاری تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری در شهرستان‌‌های استان خراسان شمالی

خراسان شمالی- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خراسان شمالی با حرکت قطاری خود میهمان شهرستان‌های استان خواهد بود.

فرهاد ایل بیگی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بجنورد اظهار کرد: برنامه‌های تماشاخانه سیار شامل اجرای نمایش «کلاغ بلا، توپ طلا» با طراحی و کارگردانی علی یداللهی همراه با معرفی کتاب، اجرای مسابقه و سرود و پخش فیلم‌های پویانمایی برای کودکان و نوجوانان شهرستان‌ها است. 
 
آقا بیگی به تشریح حرکت برنامه های این تماشاخانه پرداخت و بیان کرد: شهرستان گرمه در ۱۱ تیرماه در پارک شقایق و شهرستان جاجرم در همین روز در پارک لاله میزبان تماشاخانه سیار خواهند بود.
 
وی در ادامه خاطرنشان کرد: پارک دانشجو‌ی شهرستان اسفراین نیز در ۱۲ تیرماه میزبان برنامه‌های متنوع تماشاخانه سیار است.
 
ایل بیگی تصریح کرد: علاوه بر شهرستان‌ها نیز این تماشاخانه در این حرکت قطاری در ۱۳ تیرماه به روستای کلاته میرزا رحیم اسفراین و شهر بام خواهد رسید.
 
وی گفت: کودکان و نوجوانان بجنوردی در روزهای ۱۴و ۱۵ تیرماه میزبان کاروان «مسیر هشتم» و شاهد اجرای برنامه‌های تماشاخانه هستند.
 
ایل بیگی با اشاره به اینکه آخرین مسیر حرکت این تماشاخانه در روزهای ۱۵ و ۱۶ است، تصریح کرد: شهرهای پیش قلعه، آشخانه و قاضی آخرین میزبانان این تماشاخانه خواهند بود.
 
وی در پایان اظهار کرد: نمایش « کلاغ بلا، توپ طلا » به سفارش مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تولید و ساخته شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها