یکشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۶
برگزاری مسابقه کتابخوانی ویژه غدیر در قروه

کردستان - مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کردستان از برگزاری مسابقه کتابخوانی ویژه غدیر به همت اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان با همکاری دانشگاه کردستان و موکب موسی بن جعفر(ع) شهرستان قروه خبر داد و گفت: 15 تیر آخرین مهلت شرکت در این مسابقه است.

محمد مخدومی، با اشاره به برگزاری یک دوره مسابقه استانی کتابخوانی ویژه غدیر در سه رده سنی به میزبانی شهرستان قروه به خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در سنندج اظهار کرد: به مناسبت در پیش بودن عید سعید غدیر مسابقه‌ای فرهنگی ویژه سه رده سنی کودک و نوجوان، جوان و بزرگسال در استان کردستان برگزار می‌شود.
 
وی با بیان اینکه این مسابقه صورت مجازی برگزار می‌شود، ادامه داد: علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقه کتابخوانی غدیر و همچنین دانلود منابع مسابقه می توانند به سایت samakpl.ir  مراجعه کنند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کردستان آخرین مهلت شرکت در این مسابقه را 15 تیر جاری اعلام کرد و گفت: مرحله نهایی و انتخاب برگزیدگان 16 تیرماه به میزبانی کتابخانه‌های عمومی شهرستان قروه و موکب موسی بن جعفر برگزار می‌شود.

مخدومی به منابع معرفی شده برای شرکت در مسابقه نیز اشاره و عنوان کرد: کتاب «نسیم غدیر» برای گروه سنی خردسال و کودک (۴تا۱۲سال)، کتاب «حوالی ظهر» مختص گروه سنی نوجوان (۱۳تا ۱۷سال) و همچنین کتاب «بر کرانه غدیر» برای گروه سنی جوان و بزرگسال(۱۸سال به بالا) در این مسابقه کتابخوانی معرفی شده است.

وی بیان کرد: قالب مسابقه برای رده سنی جوان و بزرگسال و نوجوان به صورت سوالات چهارگزینه‌ای و قالب مسابقه برای رده سنی خردسال و کودک به صورت پویش کتابخوانی است که شامل بارگذاری فیلم با محتوی معرفی کتاب، شعرخوانی، قصه گویی در سایت مسابقه است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان ادامه داد: نوشتن جمله زیبا برای امام علی(ع) و یا نقاشی بر روی کاغذA4  و بارگذاری بر روی سایت مسابقه نیز در بخش پویش کتابخوانی رده سنی خردسال و کودک قرار می‌گیرد.

مخدومی یادآوری کرد: در مرحله نهایی مسابقه، جوایز ارزشمندی به 18 نفر از برگزیدگان مسابقه کتابخوانی غدیرخم به قید قرعه اهدا می‌شود.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها