جمعه ۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۶
برگزاری کارگاه انتقال تجربه با حضور رضا میرکریمی

زنجان- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: کارگاه انتقال تجربه با حضور رضا میرکریمی کارگردان مطرح کشورمان برگزار می‌شود.

امراله حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان گفت: با هدف انتقال تجربیات هنری کارگاه انتقال تجربه با حضور رضا میرکریمی کارگردان مطرح کشوری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این کارگاه به همت انجمن سینمای جوان استان زنجان ویژه کارگردانان و نویسندگان جوان استان برگزار می‌شود، اضافه کرد: این کارگاه روز دوشنبه 12 تیرماه به میزبانی سالن یادگار فرهنگسرای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه برگزاری کارگاه‌های تخصصی به صورت مستمر ادامه خواهد داشت، افزود: این کارگاه‌های تخصصی با هدف ارتقای دانش هنری و رسانه‌ای شهروندان تدارک دیده شده و با حضور اساتید برجسته به اجرای برنامه‌های مختلفی همچون آموزش فیلمنامه‌نویسی، نمایشنامه‌نویسی، بازیگری، فن بیان و گویندگی و کارگردانی سینما می‌پردازد.

وی همچنین از برگزاری کارگاه خبرنویسی در بحران خبر داد و گفت: این کارگاه روز چهارشنبه 14 تیرماه مصادف با روز قلم برگزار می‌شود.

حسنی ادامه داد: به شرکت‌کنندگان در این کارگاه آموزشی گواهی پایان دوره از سوی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی وزارت ارشاد اعطا خواهد شد.

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه کارگاه‌های فرهنگی و هنری با همکاری زیرمجموعه‌های همکار با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود، اضافه کرد: بناست که در آینده نزدیک کارگاه‌های دیگری در قالب نویسندگی، تئاتر و بازیگری هم با همکاری انجمن‌های فرهنگی و هنری برگزار شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با یک هزار مجموعه فرهنگی و هنری همکاری دارد که شامل انجمن‌های ادبی، انجمن شعر، انجمن خبرنگاران، خانه مطبوعات، موسسات فرهنگی و هنری، نشریات، چاپخانه‌ها، کانون‌های آگهی تبلیغاتی و ... است.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها