شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۵
جشنواره تولید محتوای دینی در زنجان برگزار می‌شود

زنجان- مسئول رسانه اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: جشنواره تولید محتوای دینی در رشته‌های تولید محتوای متنی، صوتی (پادکست)، ویدئویی و طراحی پوستر برگزار می‌شود.

عیسی بیگدلی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان، از انتشار فراخوان جشنواره تولید محتوای تبلیغ دین خبر داد و گفت: این جشنواره به مناسبت مناسبت فرا رسیدن هفه تبلیغ و اطلاع رسانی دینی و سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.

مسئول رسانه اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان افزود: این جشنواره به مناسبت فرا رسیدن هفته تبلیغ و اطلاع رسانی دینی و سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی (یکم تیرتا 7 تیر) جشنواره تولید محتوا برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تبلیغ نوین، تبلیغ در فضای مجازی، مسجد پایگاه تبلیغ، تبلیغ و کودکان و نوجوانان و دین و تبلیغ از محورهای فراخوان جشنواره است، اضافه کرد: قالب‌های تولید محتوا در این جشنواره تولید محتوای متنی، صوتی (پادکست)، ویدئویی و طراحی پوستر است.

مسئول رسانه اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این جشنواره غنی سازی محتوای رسانه‌ای در حیطه تبلیغ دینی و استفاده از ظرفیت فعالان عرصه رسانه است، اضافه کرد: استفاده از ایده‌های برتر در حوزه تبلیغ و همچنین بهبود کمی تولیدات با برگزاری دوره‌های آموزشی از دیگر اهدافی است که در این جشنواره دنبال می‌شود.

بیگدلی گفت: مهلت ارسال آثار، 31 خرداد 1402 است و به 10 اثر برگزیده جوایزی اهداء خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها