سه‌شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵
ثبت‌نام کلاس‌های مجمع قاریان و حافظان قرآن کرمان آغاز شد

کرمان-مدیرعامل مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم کرمان از ثبت‌نام ترم تابستان کلاس‌های آموزشی مجمع قاریان و حافظان قرآن کرمان در رشته‌های آموزش روخوانی، روان‌خوانی، ترتیل، صوت و لحن، حفظ، مفاهیم و ترجمه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در کرمان، سیدحمیدرضا توحیدی از آغاز ثبت‌نام ترم تابستان آموزش قرآن خبر داد و بیان کرد: کلاس‌های آموزشی مجمع در رشته‌های آموزش روخوانی، روان‌خوانی، ترتیل، صوت و لحن، حفظ، مفاهیم و ترجمه برگزار می‌شود.
 
وی با بیان اینکه مجمع قاریان و حافظان قرآن با ۲۰ مرکز آموزشی مستقیم و یا تحت روش آموزشی در کرمان و شهرستان‌های استان تلاش دارد فرهنگ قرآنی را در جامعه ترویج کند، اظهار کرد: در طول ۳ دهه فعالیت مجمع در استان کرمان، قریب به ۱۲۰ هزار نفر در مجموعه ثبت‌نام کرده و در رشته‌های مختلف پرورش یافته‌اند و در راستای اعتلای فرهنگ قرآن گام‌های مؤثرى برداشته شده است.
 
توحیدی تصریح کرد: برای بهره‌مندی علاقه‌مندان از آموزش‌های مجمع، کلاس‌ها به‌صورت حضوری و غیرحضوری ویژه گروه سنی سه سال به بالا برگزار می‌شود و برای ایجاد نشاط در بین قرآن‌آموزان، علاوه بر کلاس‌های آموزشی، برنامه‌های سرگرمی و اردویی نیز در طول برگزاری دوره در نظر گرفته شده است.
 
مدیرعامل مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان، گفت: علاقه‌مندان برای بهره‌مندی از تخفیف ثبت‌نام تا ۲۰ خردادماه فرصت دارند از طریق لینک https://gharyan.ir در ترم تابستان ثبت‌نام کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۳۴۳۲۴۴۶۳۶۵ تماس بگیرند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها