چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۵
توزیع کتاب در بین کتابخانه‌های کانون‌های مساجد زنجان

زنجان- مدیر ستاد کانون‌های مساجد استان زنجان از توزیع کتاب در بین کتابخانه‌های کانون‌های مساجد زنجان خبر داد.

محسن اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان گفت: امسال همزمان با دهه کرامت 200 برنامه فرهنگی و هنری در استان زنجان اجرایی شد.

وی با اشاره به اینکه حضور کاروان زیر سایه خورشید، افتتاح نمایشگاهی از آثار هنرمندان خدابنده ای در فرهنگسرای امام زنجان، برگزاری جشن دختران و مادران، توزیع قرآن در مساجد، برگزاری سومین اجتماع بزرگ قرآنی از جمله برنامه‌های اجرا شده در این دهه بود، اضافه کرد: همچنین به منظور به روزرسانی کتابخانه‌های کانون‌های مساجد کتاب‌های تازه منتشر شده در بین این کتابخانه‌ها توزیع شد.

اسلامی با بیان اینکه پس از برنامه‌های دهه کرامت برنامه‌های مناسبتی کانون مساجد به مناسبت ایام تابستان آغاز خواهد شد، اضافه کرد: یکی از مهمترین طرح‌های کانون مساجد در ایام تابستان طرح «پیوند مسجد، مدرسه و خانواده» است که اجرایی خواهد شد.

وی تصریح کرد: دانش‌آموزان می‌توانند با عضویت در سامانه بچه‌های مسجد از برنامه‌های پیش بینی شده برای اعضای کانون‌های مساجد استفاده کنند.

مدیر ستاد کانون‌های مساجد استان زنجان با بیان اینکه ثبت نام کلاس‌های اوقات فراغت کانون‌های مساجد در سامانه بچه‌های مسجد آغاز شده است، گفت: در راستای غنی سازی اوقات فراغت ستاد کانون‌های مساجد استان زنجان تفاهم نامه‌هایی را با آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه استان منعقد کرده است.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها