چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱
برگزاری مسابقات کتابخوانی ویژه مددجویان زنجانی

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان همچنین از برگزاری مسابقات فرهنگی ویژه جامعه هدف خبر داد و گفت: مسابقات نقاشی، نشست بصیرتی، دلنوشته و مسابقات کتابخوانی برای دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد نیز در دهه کرامت برگزار می‌شود.

روح‎اله صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان با اشاره به اينكه از ولادت حضرت معصومه(س) تا ميلاد حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) به عنوان دهه كرامت نام‌گذاری شده است، گفت: اين دهه به عنوان دهه تبليغ و ترويج ويژه فرهنگ و آموزه‌های رضوی است كه بر اين اساس حوزه فرهنگی اين نهاد برنامه‌های متعددی را در این ایام مبارک اجرایی خواهد کرد.

وی با اشاره به برگزاری نشست هم‌اندیشی با حامیان کمیته امداد افزود: توسعه و ترويج سيره ائمه معصومين در دستگيری از محرومان و حمايت از نيازمندان مهم‌ترين هدف برگزاری برنامه‌های كميته امداد در دهه كرامت است.

صالحی همچنين از برگزاری كلاس‌های آموزش گروهی و جشن كرامت در اين دهه خبر داد و عنوان كرد: در دهه كرامت از دختران نمونه كارآفرين تحت حمايت تجليل و تقدير به عمل خواهد آمد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان همچنین از برگزاری مسابقات فرهنگی ویژه جامعه هدف خبر داد و افزود: مسابقات نقاشی، نشست بصیرتی، دلنوشته و مسابقات کتابخوانی برای دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد نیز از دیگر برنامه‌هایی است که طی این دهه اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: برگزاری مراسم جشن تکلیف، اعزام خواهران به مرقد مطهر حضرت معصومه (س)، تجلیل از دختران موفق مددجو، هماهنگی به منظور حضور خادمین حرم مطهر علی بن موسی الرضا(ع) در یکی از مراسم‌های تدارک دیده شده توسط کمیته امداد، برگزاری کارگاه آموزشی صیانت از خانواده و جوانی جمعیت، اقتصاد مقاومتی، برگزاری کارگاه‌های مشاوره از دیگر برنامه‌هایی است که طی این دهه مبارک اجرا می‌‎شود.

صالحی با اشاره به اینکه در حال حاضر قریب به 8 هزار دانش‌آموز و دانشجو و طلبه از خدمات کمیته امداد استان زنجان بهره‌مند هستند، اضافه کرد: به منظور ارائه خدمات بهتر به جامعه هدف برنامه‎‌های فرهنگی با سایر ارگان‌های مرتبط از جمله آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و کتابخانه‌های عمومی زنجان اجرا می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها