پنجشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸
نفرات برگزیده جشنواره « داستان کوتاه» شهرستان میبد معرفی شدند

مراسم معرفی نفرات برگزیده جشنواره « داستان کوتاه» شهرستان میبد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در یزد، در مراسمی که چهارشنبه شب با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در میبد برگزار شد، نفرات برگزیده جشنواره « داستان کوتاه» شهرستان معرفی شدند.

در این مراسم که به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میبد، شهرداری و شورای اسلامی شهرستان برگزار شد، حسین دشتی معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد و ۱۵۰ نفر از نویسندگان شهرستان حضور داشتند.

جشنواره « داستان کوتاه» شهرستان میبد از آذرماه سال گذشته با اعلام فراخوان آغاز شد که تعداد ۱۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد و از بین این آثار تعداد ۱۱ اثر به عنوان برگزیده انتخاب شدند.

شازده کوچولو در میبد اثر احمد کریمی، بهمین سادگی اثر آمنه آقایی، اشک کویر اثر جمیله فلاحی، پستچی مهربان اثر زهرا آقایی، افسانه کوه عقاب اثر فریبا کریمی، آسمان اثر محمد حسن بیکی، خانه رویایی اثر محمد رضا خیراندیش، طرح پنجم اثر مصطفی بیک پور، راز قلعه اثر فاطمه رضایی، خودگفتی، دیدی شنفتی اثر زهره باغستانی و آرامش اثر نجمه پارسائیان آثار برتر و برگزیده این جشنواره بودند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میبد در این مراسم با اشاره به برنامه‌های حوزه کتاب و کتابخوانی در این شهرستان گفت: یکی از برنامه‌های ما برگزاری بزرگداشت نویسندگان و مؤلفان شهرستان است که با ارائه در شورای فرهنگ عمومی شهرستان این برنامه فرهنگی را اجرا می‌کنیم.

فیاضی رئیس شورای اسلامی شهر میبد نیز با اعلام حمایت از آثار نویسندگان کهن شهر میبد، از پیگیری اختصاص مبلغی از سهم نیم درصد کتابخانه‌های عمومی از درآمد شهرداری را به خرید کتاب نویسندگان میبدی خبر داد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط