شنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۰
عیادت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان از شاعر سروآبادی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان در سفری به شهرستان سروآباد از شاعر روستای دورود و عضو صندوق اعتباری هنر عیادت کرد و سالها تلاش این فعال فرهنگی را ارج نهاد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در کردستان، علی اصغر دریایی،عصر جمعه (۱۱ فروردین) ضمن شرکت در کرسی آزاد اندیشی با اصحاب فرهنگ و هنر سروآباد با کاک حسن عزیزی مشهور به حسن خیاط شاعر اهل روستای درود شهرستان سروآباد دیدار و از این فعال فرهنگی دلجویی کرد.

وی در این دیدار با بیان اینکه شاعران نقش قابل توجهی در انتقال فرهنگ جامعه به نسل های بعد دارند، اظهار کرد: اهالی فرهنگ و هنر جایگاه ارزشمندی در تعالی اصول و ارزش های اسلامی دارند.

دریایی اضافه کرد: جایگاه هنرمندان به عنوان بخش اصلی سرمایه اجتماعی کشور عامل پیش برنده ای در عرصه های مختلف فرهنگی و اجتماعی است.

حسن عزیزی یکی از شاعران بزرگ شهرستان سروآباد است که اشعار زیادی در حوزه های مختلف سروده است.

این شاعر نامدار، ساکن روستای دورود شهرستان سروآباد و عضو صندوق اعتباری هنر و از طرح تکریم هنرمندان صندوق نیز بهره می گیرد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان و هیات همراه ضمن عیادت از این شاعر با احساس سروآبادی با اهدای لوح تقدیر از سال ها تلاش هنری وی قدردانی کردند.

متاسفانه این شاعر دورودی از ناحیه چشم به دلیل بیماری دیابت دچار مشکلاتی شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها