شنبه ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۹
«عزرائیل» درون‌مایه‌ای امنیتی-جاسوسی دارد

مجموعه «عزرائیل» تریلری از نیما اکبرخانی است که در انتشارات کتابستان معرفت به چاپ رسیده است. این رمان در پانزدهمین جایزه جلال در بخش رمان، نامزد نهایی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، مجموعه «عزرائیل» تریلری از نیما اکبرخانی است که در انتشارات کتابستان معرفت به چاپ رسیده است. این کتاب درون‌مایه‌ای امنیتی جاسوسی دارد و اتفاقات مختلفی از چهل سال گذشته را روایت می‌کند. «عزرائیل» در پانزدهمین جایزه جلال در بخش رمان، نامزد نهایی شده است.
 
تمرکز تریلر که زیرمجموعه ژانر جنایی است بر ایجاد هیجان، و تعلیق و پیچش است. واقع‌گرایی موجود در این نوع رمان سخت و همراه با خشونت است. تریلر عزرائيل برای شما لایه‌های پنهان و عمیق جنگ، سیاست و امنیت را برملا می‌سازد. مجموعه جذاب عزرائيل شامل داستان‌هایی با موضوعات امنیتی، سیاسی و جاسوسی است. داستان‌هایی که از زمان پیروزی انقلاب تاکنون روی می‌دهند. این اثر با ویژگی‌هایی که دارد شما را میخکوب می‌کند و فضایی تازه را که تاکنون تجربه نکرده‌اید به شما می‌شناساند.
 
حمیدرضا هدایتی سرگرد حفاجا و علی علیزاده قاتل مرموز شخصیت‌های اصلی این کتاب‌اند که در تعقیب و گریزی از شرق تهران تا نیکوزیای قبرس می‌روند. داستان از چند قتل در تهران شروع می‌شود و ادامه پیدا می‌کند.

رمان نیما اکبرخانی تنها محدود به اتفاقات هیجان‌انگیز نمی‌شود. او به سراغ پشت پرده اتفاقات مهمی می‌رود و حواشی‌ای را بیان می‌کند که قدمت برخی‌شان چهل ساله است!
 
قسمتی از متن کتاب
«مرد ظاهر آرام و موجهی دارد. با آن کت‌وشلوار معمولی و خوش‌دوخت، با آن کیف سامسونت، با آن خودروی سواری، از هرکس بپرسی می‌گویند کارمند بانک است. اما کسی می‌داند پشت این نقاب
آرام و موقر چه کسی قرار دارد؟
واقعاً او کیست؟ موش؟ گربه؟ یا عزرائیل؟
او که سراسر ابهام است کلید فهمیدن علت این همه قتل و خونریزی است یا قفل آن؟ یا نکند چیزی فراتر از آن است؟ چه کسی زیر شکنجه تاب می‌آورد و چه کسی گناه قتل پنج نیروی سپاه قدس در دوحه قطر را به گردن می‌گیرد؟
و سوالی که از همه مهم‌تر است؛ آیا حق با علیست؟»
 
انتشارات کتابستان معرفت کتاب «عزرائیل» را در 294 صفحه و به قیمت 85 هزار تومان به چاپ رساند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها