سه‌شنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۴
نخستین نشست «عصر داستان» برگزار می‌شود

نخستین نشست انجمن «عصر داستان» مشهد با حضور رضا امیر‌خانی به همت موسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.

نگار تشکری، مسئول انجمن «عصر داستان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در خراسان‌رضوی با اعلام اینکه نخستین جلسه از سلسله نشست‌های «عصر داستان» چهارشنبه(23آذر‌ماه) در مشهد برگزار می‌شود، بیان کرد: انجمن «عصر داستان» با حضور استاد رضا امیرخانی از نویسندگان مطرح کشور آغاز به‌کار می‌کند.
 
وی با بیان اینکه انجمن «عصر داستان» از سوی موسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی برپا شده است، افزود: قرار است نشست‌های عمومی این انجمن روزهای چهارشنبه در محل مکتب هنر رضوان مشهد برگزار شود.
 
دختر زنده‌یاد استاد سعید تشکری با دعوت از همه‌ علاقه‌مندان به ادبیات داستانی گفت: حضور در جلسات انجمن «عصر داستان» رایگان و برای همه‌ علاقه‌مندان به این حوزه است.
 
مسئول انجمن «عصر داستان» یادآور شد: ارتقاء کیفی و رشد ارزش‌های معنوی ادبی داستان در حوزه داستان‌های رضوی، سمت و سو بخشیدن به فعالیت‌های ادبی برای تداوم و ارتقاء داستان، شناسایی و کشف استعدادهای نویسندگی شهرستان مشهد، برقراری ارتباط و ایجاد شرایط مناسب برای پرورش استعدادهای بالقوه نویسندگی در مشهد، ارتقاء سطح آگاهی عمومی‌ در زمینه ادبیات داستانی از طریق جذب علاقه‌مندان و نشر و اشاعه فرهنگ داستان‌نویسی و داستان‌خوانی در سطح جامعه ازجمله اهداف تشکیل انجمن «عصر داستان» است.
 
نخستین جلسه از انجمن «عصر داستان» چهارشنبه (23 آذر‌ماه) ساعت 16 تا 18 با حضور رضا امیرخانی در مشهد، کوهسنگی 17، مکتب هنررضوان برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها