شنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۲
رایزنی شرکت تعاونی چاپخانه‌داران تهران با تامین‌کنندگان مواد اولیه صنعت چاپ

شرکت تعاونی چاپخانه‌داران تهران همزمان با حضور در بیست‌ونهمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی تهران با تامین‌کنندگان مواد اولیه صنعت چاپ، نشست هماهنگی برگزار می‌کند.

حمید غفاری، رئیس هیات‌مدیره شرکت تعاونی چاپخانه‌داران تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، با  اشاره به حضور این شرکت در بیست‌ونهمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی تهران، گفت: برگزاری نمایشگاه چاپ فرصتی مغتنم برای تمام چاپخانه‌داران و فعالان صنعت چاپ است که در طول سال فرصت دیدار یا تعامل با یکدیگر را ندارند، آن‌ها می‌توانند از این فضا بیشترین و بهترین بهره را ببرند.
 
وی ادامه داد: معمولا نمایشگاه چاپ زمینه‌ساز ارتباطی سازنده و تعاملی پایدار و پُربار برای اهالی صنعت چاپ استف زیرا می‌توانیم جدیدترین اخبار و رویدادهای این حوزه را با هم به اشتراک بگذاریم.
 
غفاری با اشاره به دستاوردهای دو روز نخست نمایشگاه، توضیح داد: در این مدت با تامین‌کنندگان مواد اولیه مورد نیاز چاپ به گفت‌وگو نشستیم که بخشی از آن‌ها تولیدکننده و برخی دیگر واردکننده هستند. هدف از این گفت‌وگوها رفع مشکل تامین مواد اولیه بود.
 
وی با بیان اینکه بخش عمده این نشست‌ها بعد از نمایشگاه نیز ادامه خواهد داشت، تاکید کرد: برخی از چاپخانه‌داران نیز طی این دو روز برای سرمایه‌گذاری اعلام آمادگی کرده‌اند و به زودی نشست‌هایی برای پیگیری مطابات صنف خواهیم داشت.
 
به گفته غفاری، در این ایام، مدیرعامل، اعضای هیات‌مدیره و بازرسان تعاونی با هدف تحقق هرچه بهترِ اقدامات شرکت تعاونی چاپخانه‌داران در غرفه 8A، سالن ۳۵ حضور دارند.
 
بیست‌ونهمین نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی تهران تا 2 آبان از ساعت 8 تا 15 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا است‌.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها