دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۵
حضور 27 ناشر استان آذربایجان‌غربی در نمایشگاه کتاب تهران

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی گفت: 27 ناشر استان به‌صورت فیزیکی و مجازی در نمایشگاه کتاب تهران حضور فعال خواهند داشت.

علیرضا نوروزی، مدیر کل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در آذربایجان‌غربی، گفت: 27 ناشر از استان  آذربایجان‌غربی در نمایشگاه کتاب تهران حضور دارند. از این تعداد، 9 ناشر به‌صورت فیزیکی در مصلی تهران و 18 ناشر به‌صورت مجازی در این نمایشگاه حاضرند.
 
وی افزود: کتاب‌های تولید شده از سال 97 در نمایشگاه فیزیکی و کتاب‌های سال 91 در سامانه مجازی ارائه شده است.
 

مدیرکل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی افزود: بن الکترونیکی در سایت tibf برای دانشجویان تا سقف 350 هزار تومان و اعضای هیئت علمی 600 هزار تومان است. 

وی گفت: به اصحاب قلمی که در سایت خانه کتاب و ادبیات ایران ثبت‌نام کردند، چنانچه تعداد پنج عنوان کتاب در سایت ثبت شده داشته باشند یارانه حمایتی خرید کتاب در کارت ملی‌شان به ارزش 400 هزار تومان شارژ خواهد شد و این یارانه فقط در ایام نمایشگاه قابل استفاده است.

مدیرکل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد استان  بیست و هفتم اردیبهشت‌ماه در محل نمایشگاه کتاب تهران برنامه‌های فرهنگی و هنری با اصحاب قلم برگزار کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها