سه‌شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۳
وبینار تلاش کتابخانه‌های عمومی برای فردای بهتر برگزار می‌شود

وبینار «تلاش کتابخانه‌های عمومی برای فردای بهتر: مواجهه کتابخانه‌های عمومی با چهار چالش بزرگ» از سلسله نشست‌های همایش بین‌المللی طراحی و توسعه خدمات کتابخانه‌های عمومی؛ الگوها، تجربه‌ها و ایده‌ها؛ مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، به نقل از روابط‌ عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس، نهمین پیش‌نشست همایش بین‌المللی طراحی و توسعه خدمات کتابخانه‌های عمومی؛ الگوها، تجربه‌ها و ایده‌ها، روز چهارشنبه ۱۷ فروردین‌ماه با موضوع «تلاش کتابخانه‌های عمومی برای فردای بهتر: مواجهه کتابخانه‌های عمومی با چهار چالش بزرگ» به میزبانی شهر شیراز برگزار می‌شود.
 
این نشست با حضور و سخنرانی «لویدا گارسیا فبو» مشاور بین‌المللی کتابداری و رئیس سابق انجمن کتابداری آمریکا و به دبیری لیلی سیفی، دانشیار دانشگاه بیرجند و دبیر علمی همایش اجرا می‌شود.
 
علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این نشست، چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ ساعت 17 و 30 دقیقه از طریق صفحه اسکای‌روم به آدرس skyroom.online/ch/farspl/farslib اقدام کنند. همچنین این نشست از صفحه آپارات نهاد www.aparat.com/iranpl، پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد www.iranpl.ir و صفحه اینستاگرام نهاد @iranlibraries به صورت زنده پخش خواهد شد.
 
 هشت پیش‌نشست نخست این همایش نیز تاکنون با موضوعات «اصول طراحی خدمت در کتابخانه‌های عمومی: توجه به نیاز و رضایت مشتری»، «رویکرد سیاست‌گذاران به توسعه خدمات کتابخانه‌های عمومی»، «پیوند زیربنایی خدمات‌رسانی کتابخانه‌های عمومی با صلح و حقوق بشر» با حضور استادان ملی و بین‌المللی برگزار شده ‌است.

همچنین «خدمات بازاریابی در کتابخانه‌های عمومی»، «طراحی خدمات فرانهادی»، نقش فعالیت‌های داوطلبانه در توسعه خدمات کتابخانه‌های عمومی پاکستان»، «امکانات الهام‌بخش در کتابخانه ‌عمومی کوینزلند استرالیا» و «کتابخانه‌ها در خدمت نسل‌ها؛ کتابداری در صربستان در دوران همه‌گیری کووید ۱۹» از دیگز موضوعات این پیش نشست‌ها بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها