سه‌شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
هفتمین شماره ماهنامه فرهنگی و هنری «آرمان هنر» منتشر شد

هفتمین شماره ماهنامه «آرمان هنر» با آثار و گفتارهای مختلفی از اصحاب فرهنگ و هنر درباره سینما، تئاتر، فیلمنامه، ادبیات، کتاب و روانشناسی منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، جلد آخرین شماره سال 1400 این نشریه به گفت‌وگوی تفصیلی با محمد‌علی فارسی مستند‌ساز باسابقه کشور اختصاص پیدا کرده که در این گپ‌و‌گفت، «فارسی» به آسیب‌شناسی صریح و شفاف سینمای مستند در ایران و معضلات این عرصه پرداخته است.

در پروند نقد سینمای ایران و جهان این ماهنامه نیز، فیلم‌های «دست خدا» پائولو سورنتینو، «قدرت سگ » جین کمپیون، «درخشش » استنلی کوبریک، «مرد بازنده » محمدحسین مهدویان و « بدون قرار قبلی » بهروز شعیبی به بوته نقد گذاشته شده‌اند.

همچنین در شماره هفتم این ماهنامه فرهنگی و هنری، در بخش نقد فیلمنامه، قسمت اول مطالعه تطبیقی داستان‌های «ادگار آلن پو » و فیلمنامه آثار «راجر کورمن» به قلم «پیام رنجبران» نویسنده و منتقد سینما منتشر شده است.


 
بایدها و نبایدهای «اخلاقی » جامعه در سال نو، روان درمانی و معنویت - بخش ششم،  نکاتی درباره «کتاب صوتی»، درنگی کوتاه در «‌پلی بک‌»کردن خوانندگان در اجراهای زنده، ضریب اشغال ۷ میلیونی برای سینما در سال ۱۴۰۰، درباره یک مثلا پاپاراتزی، معرفی سلسله انتشارات «چتر دانش» و اخباری درباره تازه های نشر، عناوین دیگر مطالبی است که در این شماره از «آرمان هنر» منتشر شده‌اند.

علاقه‌مندان می‌توانند این نشریه را از کیوسک‌های مطبوعاتی خیابان انقلاب از تقاطع خیابان قدس تا میدان انقلاب تهیه کنند.

همچنین نسخه الکترونیکی رایگان این ماهنامه نیز در اپلیکیش‌های «طاقچه» و «جار» در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

«آرمان هنر» به مدیرمسئولی «سیده‌الهام کاظمی» و سردبیری «صدرا صدوقی» در ۳۲ صفحه وزیری با قیمت ۱۵هزار تومان منتشر می‌ شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها