یکشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰
نمایشگاه مجازی کتاب تهران مصداق بارز تبدیل تهدیدها به فرصت است

مریم‌السادات ظهوریان با بیان اینکه دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران مصداق بارز تبدیل تهدیدها به فرصت است، گفت: برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب تهران در دل بحران و محدودیت‌های کرونایی، یک اتفاق خوب و غیرقابل تصور برای اهالی فرهنگ کشور بود.

به‌گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، مریم‌السادات ظهوریان، مدیرعامل انجمن فرهنگی هنری زنان ناشر و مدیر انتشارات نور گیتی ضمن حضور در ستاد برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب با بیان اینکه تجربه ۱۸ سال شرکت در نمایشگاه فیزیکی را داشته‌است، عنوان کرد: برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب تهران فرصت بی‌بدیلی را برای مخاطبان و ناشران ایجاد کرد تا مردم از نقاط مختلف کشور برای خرید کتاب اقدام  کنند. به‌واقع برگزاری این نمایشگاه در دل بحران و محدودیت‌های کرونایی، یک اتفاق خوب و غیر‌قابل تصور برای اهالی فرهنگ کشور است و به نظر من یکی از بهترین تصمیم‌هایی بود که توسط مسئولان فرهنگی گرفته‌شد.
 
وی با ابراز خرسندی از ایجاد بخش همیاران کتاب در مرکز پاسخگویی و تعامل بین ناشران و مخاطبان در این دوره از نمایشگاه مجازی  کتاب تهران عنوان کرد: بنده به عنوان یک ناشر بسیار خوشحال شدم وقتی از دورترین نقاط کشور مخاطبانی با برقراری تماس در این نمایشگاه، کتاب‌های مورد علاقه و نیاز خود را از انتشارات نور گیتی تهیه کردند. درست است که دنیا به سمت دیجیتالی شدن و گسترش دهکده جهانی پیش می‌رود  و در دوره‌های گذشته ما شاهد برگزاری نمایشگاه فیزیکی کتاب بودیم، اما اگر کرونا پدید نمی‌آمد، هرگز به این سرعت و به این زودی به سمت و سوی برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب پیش نمی‌رفتیم.
 
مدیرعامل انجمن فرهنگی هنری زنان ناشر همچنین مطرح کرد: دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران با رفع نواقص‌ و کمی و کاستی‌هایی که در دوره اول برگزاری مشاهده می‌شد، امسال قوی‌تر و حرفه‌ای‌تر عمل کرده‌است به طوری که مخاطبان از سرعت بالای انتخاب و تهیه کتاب و همچنین تحویل آن توسط شرکت ملی پست خبر می‌دهند.
 
مریم السادات ظهوریان در پایان گفت: مخاطبان زیادی از طریق نمایشگاه کتاب مجازی با انتشارات نور گیتی تماس برقرار کرده و به‌طور هدفمند، کتاب‌های بی‌شماری با موضوع محیط زیست سفارش داده‌اند. مایه مباهات بنده به عنوان ناشر است که به مخاطبانی از چهار گوشه ایران؛ استان هرمزگان، بوشهر، شیراز، خراسان جنوبی و آذربایجان خدمت رسانی کرده‌ام.
 
دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از سوم بهمن‌ماه آغاز شده و تا یازدهم بهمن‌ماه ١٤٠٠ ادامه خواهدداشت. علاقه‌مندان برای بازدید و خرید کتاب می‌توانند به Ketab.ir  مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط