سه‌شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۱
صدور 53 هزار و 965 بار‌کد پستی در روز دوم نمایشگاه/ سیستان و بلوچستان؛ دورترین مقصد پستی

تا پایان دومین روز دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، صدور 53 هزار و 965 بارکد پستی در دومین روز نمایشگاه مجازی کتاب تهران و ارسال کتاب «کیمیای سعادت» از ارومیه به سیستان و بلوچستان را جزو‌ترین‌های روز دوم به ثبت رسید.

به گزارش خبرگزاری ک کتاب ایران (ایبنا)، تا پایان دومین روز دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران در مجموع 53 هزار 965 بار‌کد پستی صادر شده و تهران با 44 هزار و 768 مرسوله در صدر بیشترین تعداد ارسال مرسوله قرار دارد. استان قم با 4هزار 949 و خراسان رضوی با هزار و 238 مرسوله در رتبه‌های دوم  و سوم بیشترین ارسال مرسوله پستی قرارگرفتند.  رتبه بیشترین دریافت مرسوله پستی با 15 هزار و 204 بسته، به تهران اختصاص دارد.

اصفهان با دریافت سه هزار و 912 و خراسان رضوی با دریافت سه هزار و 812 در رتبه‌های دوم و سوم دریافت مرسوله پستی در دومین روز قرار گرفتند.

بیشترین سفارش انجام شده نسبت به جمعیت را برای استان قم – براساس سرشماری سال 95 - اعلام کرد و افزود: در روز دوم نمایشگاه مجازی کتاب تهران، به 719 شهر و هزار و 316 روستا کتاب ارسال شد.

 دورترین مرسوله‌ای که در دومین روز نمایشگاه مجازی ارسال شده‌است، بیان کرد: در این روز کتاب «کیمیای سعادت» از انتشارات حسینی شهرستان ارومیه به روستای قادرآباد سیستان و بلوچستان ارسال شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط