چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱
فراخوانی برای گردآوری خاطرات نویسندگان از دویدن و اندیشیدنِ همزمان

فراخوان دریافت متن خاطره برای انتشار در کتاب «مجموعه خاطرات 1 حیرت» با موضوع دویدن و اندیشیدن ویژه داستان‌نویسان در شیراز منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در فارس، در متن این فراخوان آمده است:
در میان ورزشکاران، افراد بسیار کمی وجود دارند که نویسنده باشند و همین‌طور نویسندگان بسیار اندکی هستند که لباس ورزشی آن‌ها در نتیجهٔ تمرین‌های ورزشی خیس عرق شده باشد. از شما می‌خواهیم تجربه‌ها و افکار و احساسات عمیق فردی‌تان را در جایگاه نویسنده، در مواجهه با مسئلهٔ ورزش و سلامت تن، در قالب یک خاطره ثبت و مستندسازی کنید. اگر در این زمینه خاطره‌ای ندارید، با یک برنامه منظم دویدن در ساعتی از روز، طی یک ماه، خاطره‌ای بسازید. شرکت در این جشنواره برای تمامیِ داستان‌نویسان از هر کجا و در هر ردۀ سنی آزاد است. ما به «خاطره» به عنوان متنی خلاق و یکی از قالب‌های پراهمیت ادبیات داستانی نگاه می‌کنیم و هدف اول ما خلق آثاری زیبا در ادبیات داستانی و قالب خاطره‌نویسی است. از هرگونه خلاقیت و نوآوری در خاطره‌نویسی استقبال می‌کنیم. محدودیتی برای شکل نوشتار خاطرات و حجم آن وجود ندارد و آثار باید به صورت فایل word فرستاده شوند.
 
بر این اساس، مهلت ارسال خاطرات به واتساپ روابط عمومی انجمن تا پایان شهریورماه ۱۴۰۰ است و روابط‌ عمومی انجمن ادبی‌، هنری حیرت با شماره تماس ٠٩٣۸۵١۶٣۵۴۶ پذیرای آثار نویسندگان است.
 
انتخاب برترین خاطرات برای انتشار و دریافت جایزه مهرماه ۱۴۰۰ انجام می‌گیرد و شروع فرآیند آماده‌سازی و انتشار کتاب ابتدای آبان ۱۴۰۰ خواهد بود.
 
یادآوری می‌شود: لاله پیلتن، از نویسندگان انجمن ادبی‌، هنری حیرت، حامیِ مالی این طرح است و علاوه بر تأمین هزینه‌های انتشار کتاب، به نویسندگان سه خاطره برتر، هدیه ورزشی ارزشمندی نیز تقدیم خواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها