دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۶
کتاب عکس «خواهر خورشید» رونمایی شد

مراسم رونمایی از کتاب عکس «خواهر خورشید» با حضور معاون اجرایی و مدیر حرم حضرت معصومه (س) در قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، مراسم رونمایی از کتاب عکس «خواهر خورشید» از مجموعه عکس‌های امیر حسامی‌نژاد با حضور هادی محمودنژاد معاون اجرایی حرم مطهر، حجت‌الاسلام عبدی مدیر حرم مطهر و حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم و جمعی از مسئولان استانی در شبستان حضرت زهرا (س) برگزار شد.
 
حجت الاسلام سیدحسین مؤمنی مدیر حرم حضرت معصومه (س) در بخشی از این برنامه بیان کرد: خداوند از رحمت سؤال و بازخواست نمی‌کند ولی مقابل نعمت‌هایی که به بندگانش عطا می‌کند، آنها را مورد مطالبه و بازخواست قرار می‌دهد.
 
وی افزود: نعمت ظاهری نعمتی است که نیاز به دقت و تأمل ندارد و آشکار است اما نعمت باطنی نعمتی است که نیاز به دقت و تأمل دارد.
 
مومنی تصریح کرد: درک این نعمت نیاز به دقت و تأمل دارد و انسان مقابل این نعمت خداوند بازخواست و مطالبه خواهد شد.
 
مدیر حرم حضرت معصومه (س) با بیان اینکه در مسیر ولایت باید هر چه را داریم نثار کنیم، اضافه کرد: اگر کسی جان، آبرو، مال، هنر و قلمی دارد، باید در مسیر ولایت بخشش کند. یکی از وظایف ما برای شکر نعمت ولایت، این است که باید در مسیر ولایت اهل باشیم.
 
در ادامه این مراسم معاون اجرایی حرم حضرت معصومه (س) با اشاره به فرهنگ و هنر اسلامی گفت: هنری که بتواند پویا و اثر گذار باشد و آثار و تلاش‌هایی که برای اهل‌ بیت (ع) صورت می‌گیرد و در خدمت ارتقاء فرهنگ و هنر اسلامی باشد قابل دفاع و تقدیر است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها