شنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱
انجمن کتاب در لارستان تشکیل می‌شود

انجمن کتاب لارستان زیر نظر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان تشکیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در فارس، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان، اعلام کرد: یکی از موضوعات مهم در حوزه فرهنگی، بلندمدت بودن نتایج و اثرگذاری فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی است و این قضیه ما را وامی‌دارد با برنامه‌ریزی و پیوستگی گام برداریم. ترویج کتاب و کتاب‌خوانی نیز از این ماجرا مستثنی نیست.
 
مهدی امیدبخش افزود: اگرچه در تاریخ نزدیک لارستان، فعالیت‌های متنوع و ارزشمندی در حوزه ترویج کتاب‌خوانی توسط ادارات دولتی و افراد دغدغه‌مند و سازمان‌های غیردولتی اجرا شده، امید است با توجه ‌به حضور افراد دغدغه‌مند در سطح جامعه و توجه ویژه ادارات دولتی به ترویج کتاب‌خوانی، بتوان جایگاه والایی را برای لارستان در حوزه فرهنگ و کتابخوانی رقم زد.
 
وی اضافه کرد: از تمامی فعالین حوزه کتاب اعم از نویسندگان، ناشران، تصویرگران، مروجان کتاب‌خوانی، دوستداران کتاب، کتابداران، کتاب‌فروشی‌ها، گروه‌های فعال در حوزه ترویج کتاب‌خوانی و افرادی که مایل به برداشتن گامی در جهت اعتلای فرهنگ کتاب‌خوانی لارستان هستند، دعوت به عمل می‌آید تا در قالب یک برنامه‌ریزی منسجم و مشارکتی به سمت آرمان‌شهر خود قدم بردارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها