یکشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷
کتاب دوزبانه «امان از دست لولو» منتشر شد

کتاب امان از دست لولو نوشته پریسا آرام، همراه انیمیشن کتاب با صدای نویسنده، به دو زبان فارسی و انگلیسی توسط انتشارات شمع و مه منتشرشد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، کتاب «امان از دست لولو» نوشته پریسا آرام (مجتبوی) توسط انتشارات شمع و مه منتشر شد. «امان از دست لولو» نخستین کتاب آرام با چند قابلیت جدید و متفاوت است و به دو زبان فارسی و انگلیسی در قطع خِشتی بزرگ به چاپ رسیده‌است.

داستان «امان از دست لولو» موزیکال و با موسیقی ریتمیک ایرانی طوری طراحی و اجرا شده‌است که برای کودکان جذاب باشد. انیمیشنِ کتاب با صدای نویسنده، از طریق بارکد پشت جلد و همچنین در سایت یوتیوپ و آپارات در دسترس است.

این کتاب گذشته از ریتم شاد و موزیکالش بسیار آموزنده بوده و به کودکانی که ترس از تاریکی و تنهایی دارند، کمک می‌کند تا به توهمات‌ شایعی که در آن سنین وجود دارد غلبه کنند. از دیگر امتیازات کتاب می‌توان به تصویرگری و صفحه‌آرایی زیبا و حرفه‌ای آن اشاره کرد.

پریسا آرام (مجتبوی) فیلمنامه‌‌نویس و بیش از 10 سال است که در حوزه انیمیشن، برای گروه سنی کودک و نوجوان می‌نویسد. او با همکاری انتشارات شمع و مه تصمیم به چاپ آثارش در قالب کتاب کودک گرفته‌است. در این کتاب آرام نویسنده و گوینده داستان، ساجده اثنی‌عشری و لیزا نوریس مترجم و ویراستار انگلیسی، نادیا تقوی، تصویرگر، احسان شریفی‌فر، گرافیست و طراح جلد، مینو کلیایی، سازنده انیمیشن و آرش سُلگی آهنگساز این اثر با هم همکاری کردند.

انتشارات «شمع و مه» هفته گذشته این کتاب را به مرکز پخش کتاب ققنوس برای پخش سپرده‌ است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها