سه‌شنبه ۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱
ثبت‌نام از کتابفروشی‌های استان قزوین در طرح «بهارانه کتاب» آغاز شد

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین از آغاز ثبت‌نام کتابفروشی‌های این استان در طرح بهارانه کتاب ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در قزوین، محمد رستمی با اعلام این خبر گفت: کتابفروشی‌های استان قزوین می‌توانند از امروز (چهارم خردادماه ١٤٠٠) با مراجعه به سایت tarh.ketab.ir نسبت به ثبت‌نام در طرح «بهارانه کتاب ۱۴۰۰» اقدام کنند.

وی افزود: کتابفروشی‌های مشارکت‌کننده در طرح‌های قبلی، برای تایید شرکت در بهارانه کتاب ۱۴۰۰ نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند و کافی است با مراجعه به پنل کاربری خود شرایط شرکت در طرح را تایید و اطلاعات خود را کنترل و ویرایش کنند.

رستمی اضافه کرد: طرح بهارانه کتاب توسط خانه کتاب و ادبیات ایران با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور رونق بخشیدن به بازار کتاب و ترویج کتابخوانی و حمایت از کتابفروشی‌ها برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: در این طرح تسهیلاتی در قالب یارانه خرید کتاب از طریق کتابفروشی‌های سراسر کشور، مستقیماً به خریداران کتاب پرداخت می‌شود.

وی تصریح کرد: در این طرح کتابفروشی‌هایی که شرایط لازم را دارا باشند، پس از ثبت نام، می‌توانند کتاب‌های خود را که با شرایط تعیین شده مطابقت داشته باشند به خریداران بفروشند.

وی درباره زمان برگزاری طرح فصلی کتاب یادآور شد: این طرح از ۱۷ خرداد در کتابفروشی ‎های سراسر کشور آغاز می‌‎شود و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها