شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۶
مجموعه شعر «به وقت نبودن» منتشر شد

مجموعه شعر «به وقت نبودن» سروده ارشیا صفری‌نژاد، شاعر شیرازی منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در فارس، «به وقت نبودن»، مجموعه‌ای از غزل، مثنوی و ترانه‌های ارشیا صفری‌نژاد است که در ۱۰۰ صفحه  گردآوری شده است.
 
صفری‌نژاد، مدرس، مجسمه‌ساز، بازیگر تئاتر، خواننده، نویسنده و شاعر شیرازی و مقیم یکی از کشورهای اروپایی، فروردین ۱۳۷۰ در شیراز به دنیا آمد. او که فارغ‌التحصیل رشته برق و الکترونیک است، فعالیت‌های هنری خود را در دوره نوجوانی در زمینه بازیگری و تئاتر و نوشتن نمایشنامه شروع کرد. در زمان دانشجویی، به‌عنوان بازیگر نمایش، در فستیوال بین‌المللی آیوالیک ترکیه، تندیس بلورین فستیوال را کسب کرد. بعد از فارغ‌التحصیلی، به‌عنوان مجسمه‌ساز در سمپوزیوم بین‌المللی کشور آلمان‌، برای کشور افتخار آفرید. او در کنار این هنرها، در سرودن شعر، موسیقی و آواز هم فعال است.

 
کرامت یزدانی (اشک)، مدیرمسئول «انتشارات نویسندگان پارس» و ناشر این کتاب به خبرنگار ایبنا، گفت: اشعار این شاعر، به کوشش پدر او، استاد سیاوش صفری‌نژاد، مدرس، نویسنده، بازیگر و کارگردان بنام شیرازی گردآوری شده است.
 
یادآوری می‌شود، «به وقت نبودن» سروده‌ ارشیا صفری‌نژاد در قطع رقعی در هفته چهارم اسفند توسط انتشارات نویسندگان پارس در شیراز منتشر شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها