پنجشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲
مخاطبان با برگزاری نمایشگاه به شکل مجازی راحت‌تر هستند

عبدالله شمس اظهار کرد: با برگزاری نمایشگاه به شکل مجازی مخاطبان هم راحت‌تر هستند و به جای هزینه‌های بالا و رفت و آمد از شهرستان به تهران یا ترافیک موجود در شهر تهران در خانه با استفاده از رایانه سفارش کتاب‌ می‌دهند و در خانه‌هایشان دریافت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، عبدالله شمس مدیر انتشارات دراک در گفت‌وگو با روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران با اشاره به برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب تهران، عنوان کرد: نمایشگاه مجازی کتاب اقدامی خوب و مثبت است؛ فکر می‌کنم بهتر است در سال‌های آینده نیز برگزاری این نمایشگاه به همین شکل ادامه پیدا کند.
 
وی ادامه داد: با برگزاری نمایشگاه به شکل مجازی مخاطبان هم راحت‌تر هستند و به جای هزینه‌های بالا و رفت و آمد از شهرستان به تهران یا ترافیک موجود در شهر تهران در خانه با استفاده از رایانه سفارش کتاب‌ می‌دهند و در خانه‌هایشان دریافت می‌کنند.
 
او با بیان این‌که کسی با اصل برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب مخالف نیست، اظهار کرد: معتقدم در این زمینه زیرساخت‌های نمایشگاه باید تقویت شود و از آنجایی که اولین تجربه بود بروز برخی خطاها طبیعی بود ولی در کل نمایشگاه خوبی بود.

عبدالله شمس در پایان گفت: برخی تاخیرها و خطاها به دلیل کندی اینترنت بود که قطعا برطرف می‌شود اما در کل باید گفت تجربه خوبی بود که درس‌های زیادی به همراه داشت.
 
نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از اول بهمن آغاز و تا دهم  بهمن ماه در سامانه tehranbookfair.ir  ادامه خواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها