جمعه ۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۸
جشنواره تیتر و عکس «یلدای سلامت» در خراسان شمالی برگزار می‌شود

️معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از برگزاری جشنواره تیتر و عکس با موضوع یلدای سلامت در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، در خراسان شمالی؛ رضا رضایی معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با اعلام این خبر افزود: تمامی خبرنگاران رسانه‌های دارای مجوز  استان  با ارسال تصویر نشریه مکتوب یا لینک اخبار  و گزارش های منتشر شده، برای خانه مطبوعات استان؛ می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

 ️معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی اظهار کرد: به صاحبان ۷ تیتر برتر این جشنواره، بر اساس رای هیات داوران لوح تقدیر و جایزه نقدی اهدا خواهد شد.

رضا رضایی افزود: عکاسان رسانه ها با ارسال عکس و یا گزارشات تصویری خود از دور همی های مجازی می توانند در این جشنواره شرکت کنند.

وی افزود: به سه عکس برتر نیز لوح تقدیر و جایزه نقدی اهدا می شود.

رضا رضایی با بیان اینکه محدوده زمان انتشار آثار ۲۰ آذر ماه جاری الی  یکم دی ماه باشد، خاطرنشان کرد: آخرین مهلت ارسال آثار ۲ دی ماه و معرفی برگزیدگان ۴ دیماه خواهد بود.

 این جشنواره به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، خانه مطبوعات، و موسسه  فرهنگی هنری پژواک نغمه آرامش مفخم برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها