دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳
معرفی منتخبین پویش‌های کتابخوانی و نوشتاری طنز کرونایی در خراسان شمالی

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از معرفی منتخبین پویش‌های کتابخوانی و نوشتار طنز با موضوع کرونا در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خراسان شمالی، منتخبین پویش «من کتاب می‌خوانم» و پویش «طنز فدایت شوم‌های کرونایی» معرفی شدند.

رضا رضایی گفت: پس از انتشار فراخوان این دو پویش همزمان با شیوع ویروس کرونا به منظور ترغیب و تشویق مردم به در خانه ماندن و تولید محتوی فرهنگی و ادبی 92 اثر به دبیرخانه این پویش‌ها رسیده که از مجموع 92 اثر رسیده در دو پویش با موضوع «من کتاب می‌خوانم» و «نوشتار طنز فدایت شوم‌های کرونایی» پس از انجام داوری 9 اثر در بخش پویش من کتاب می‌خوانم و 2 اثر در موضوع طنزهای کرونایی معرفی شدند.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی افزود: بر اساس رای داوران؛ کوثر مختاری از جاجرم- میعاد ضیغمی از بجنورد، نیایش نوح پیشه از شیروان، آرشام محزون از بجنورد، زهرا فرزادی از بجنورد از جمله منتخبین پویش «من کتاب می‌خوانم» بودند. ضمن اینکه آثار محمدامین رختیانی و کیا پورزاهد، قابل تقدیر شناخته شدند.

وی گفت: بر اساس رای داوران آثار فائزه میلانی و لیلا حکاک از شیروان نیز به‌عنوان منتخبین «پویش طنزهای کرونایی»  معرفی شدند.

رضا رضایی گفت: با شیوع بیماری کرونا جهت حفظ سلامت جامعه و جلوگیری از شیوع این ویروس اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی تاکنون  اقدام به برگزاری 10 پویش در فضاهای مجازی کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها