یکشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۹
فروش غیرحضوری کتاب با 30 درصد تخفیف در یزد

مدیر کتابسرای ملک یزد با اشاره به تعطیلی و کاهش فعالیت کتابفروشی‌ها، در عین حال گفت: فروش غیرحضوری کتاب با 30 درصد تخفیف در یزد انجام می‌شود.

ناصر ملک‌ثابت، مدیر کتابسرای ملک یزد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در یزد، با اشاره به تعطیلی و کاهش فعالیت کتابفروشی‌ها به‌منظور پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا، گفت: متاسفانه با شیوع این ویروس در سطح کشور شاهد تعطیلی بسیاری از اماکن و فعالیت‌ها از جمله کتابفروشی‌ها و کمرنگ شدن خرید و فروش کتاب در استان بودیم ولی تلاش کردیم این کاستی را جبران کنیم.

وی افزود: در این ایام، ما به دنبال فروش کتاب و تحویل آن به‌صورت غیرحضوری با همکاری خانه فرهنگ شهید صدوقی یزد بوده و هستیم؛ در نظر گرفتن تخفیف 30 درصدی و همچنین ضدعفونی کردن و اهدای ماسک در کنار کتاب، از جمله اقداماتی است که در راستای حمایت از کتاب و کتابخوانی انجام می‌دهیم. خرید کتاب در کتابسرای ملک از طریق تماس تلفنی صورت می‌گیرد و علاقمندان می‌توانند با تماس با شماره تلفن‌های 37261169 و 09131529110 کتاب‌های مورد نظر خود را در سطح شهر یزد تهیه کنند.

مدیر کتابسرای ملک یزد بیان کرد: کتابفروشی طبق پروتکل‌های بهداشتی اعلام شده، باز است اما ما کماکان فروش‌ غیرحضوری را هم دنبال می‌کنیم تا مردم بتوانند بدون دغدغه در خانه و خرید کتاب داشته باشند.

ملک‌ثابت ادامه داد: متاسفانه نتوانستیم تبلیغات خوبی در زمینه فروش غیرحضوری داشته باشیم و به‌همین دلیل سفارش کتاب خوب نبوده اما امیدواریم بتوانیم با تبلیغات موثر و بهتر در این زمینه اقدام کنیم.

وی گفت: یکی دیگر از مشکلات مردم تعطیلی کتابخانه‌های عمومی است چراکه نمی‌توانند کتاب به امانت بگیرند اما امیدواریم بتوانیم در زمان تعطیلی کتابخانه‌ها خدمات‌دهی بیشتری به علاقمندان به حوزه کتاب و کتابخوانی داشته باشیم.

مدیر کتابسرای ملک یزد گفت: اگرچه فروش کتاب‌های درسی را در کتابفروشی نداریم اما بیشترین بخش فروش کتاب ما در حوزه ادبیات، جامعه‌شناسی، داستان و رمان بوده است و استقبال خوبی از این کتاب‌ها شده است.

ملک ثابت گفت: امیدواریم با همکاری مسئولان بتوانیم کتاب‌ها را با تخفیف‌های بیشتری در اختیار مردم قرار دهیم تا آنها را ترغیب کنیم که بیشتر در خانه‌هایشان بمانند و کتاب‌های بیشتری را مطالعه کنند.

وی در پایان گفت: ما می‌توانیم از این ایام کرونایی بیشترین استفاده را داشته باشیم زیرا بهترین راه مقابله با این ویروس در خانه ماندن است و بهترین راه برای سرگرمی در خانه نیز مطالعه کتاب است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط