یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸
بازدید نمایندگان تشکل‌های نشر از مصلای تهران

نمایندگان تشکل‌های مختلف نشر به همراه مدیران کمیته ناشران داخلی عصر امروز یکشنبه (13 اسفندماه) از مصلای امام خمینی(ره) محل برگزاری سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازدید می‌کنند تا شرایط کلی این مکان را بررسی کنند.

هومان حسن‌پور؛ مدیرکمیته ناشران داخلی سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) با اعلام این خبر افزود: مدیران بخش‌ها و تشکل‌های مختلف نشر شامل ناشران کودک و نوجوان، دانشگاهی، آموزشی و عمومی عصر امروز از مصلای امام خمینی بازدید می‌کنند تا شرایط محل برگزاری نمایشگاه سی‌ویکم بررسی شود.
 
وی ادامه داد: بررسی و بازبینی فضای مسقف و اقدامات انجام شده در مصلای تهران و رواق‌های ساخته‌شده همچنین دیدار از نزدیک با این محیط از جمله اهداف بازدید عصر امروز خواهد بود.
 
حسن‌پور با بیان اینکه بررسی پیشرفت کار رواق‌های ساخته شده نیز از دیگر برنامه‌های امروز است عنوان کرد: برآوردی از نقاط ضعف و قوت محل برگزاری سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و تعامل با دست‌اندرکاران حوزه‌های مختلف نشر و آگاهی از دیدگاه‌ها و نظرات آن‌ها از دیگر برنامه‌های امروز خواهد بود.
 
وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به مراحل برنامه‌ریزی برای آغاز ثبت‌نام نمایشگاه کتاب سی‌ویکم نیز توضیح داد: به‌دنبال تصویب اصلاحیه‌ها و قوانین مربوط به نمایشگاه کتاب پیش‌بینی می‌شود تا دو روز آینده ناشران بتوانند ثبت‌نام کنند.
 
مدیرکمیته ناشران داخلی تاکید کرد: به‌دنبال تأخیر امسال در آغاز ثبت‌نام‌ها از ناشران درخواست می‌شود برای حضور در نمایشگاه ثبت‌نام را به روزهای پایانی موکول نکنند و هرچه سریع‌تر پس از اعلام زمان نهایی کارهای ثبت‌نام خود را دنبال کنند.
 
سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران 12 تا 22 اردیبهشت‌ماه سال 97 در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها